زغال لیمو سکه ای از نیم سوز نمودن چوب درختان مرکبات از جمله لیمو بدست می آورند. این نوع زغال از رایج ترین انواع زغال موجود در بازار به شمار می رود که طرفداران زیادی دارد چون مقرون به صرفه است و متناسب با حجم مصرف می توان از آنها استفاده نمود. در ادامه به دیگر ویژگی های مهم زغال لیمو می پردازیم و اینکه مصارف عمدۀ این نوع برای چیست؟ استقبال از فروش زغال لیمو سکه ای برای مصارف استعمال دخانیات است چون دارای ابعاد یکسان بوده و بدون ایجاد جرقه شروع به سوختن می کند و حرارت زیاد و یکنواختی را تولید می کند. از این رو مجموعۀ سالار سوز جنوب توانسته این نوع زغال را به لیست محصولات افزوده و به صورت کارتن های 10 کیلویی به فروش برساند.

خرید زغال لیمو سکه ای به صورت بسته بندی

همانطور که پیش از این بدان اشاره نمودیم، از ویژگی های مهم و قابل توجه ذغال لیمو سکه ای تولید بوی مطبوع چوب درختان مرکب است و حس خوشایندی برای افراد فراهم می آورد. علاوه بر آنکه مدت سوختن این نوع زغال دو برابر زغال های معمولی می باشد و حرارتی معادل 130 درصد ذغال معمولی را ایجاد می کند. زغال لیمو سکه ای متشکل از 95 درصد کربن خالص و تنها 5 درصد دارای رطوبت است و این مسئله باعث افزایش دوام و ماندگاری زغال لیمو می شود.

از دیگر مشخصه های اصلی زغال لیمو می توان به مقرون به صرفه بودن و عدم تولید گاز سمی اشاره نمود. امروزه شاهد صادارات زغال لیمو به کشورهای دیگر می باشیم چون از کیفیت بالایی برخوردار است و هنگام سوختن، حرارت یکنواخت و زیادی را تولید می کند. جهت خرید زغال لیمو سکه ای متناسب با نیاز خود می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس حاصل نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 117
نمایش همه
علاقه مندی ها ()