آنژیوگرافی یکی از روش های اصلی تشخیصی در حوزۀ بیماری های قلبی و عروقی محسوب می شود. همانطور که می دانید ایجاد درد در ناحیۀ قفسۀ سینه می تواند به دلایل متعددی بستگی داشته باشد. پزشک معالج از ظاهر فرد بیمار نمی تواند نوع اختلال و مشکلات بوجود آمده برای فرد را تشخیص دهد. در همین راستا پیشرفت فناوری شرایط را برای اجرای آزمایشات اکوی قلب و آنژیوگرافی فراهم نموده اند. نحوۀ  تست اکوی قلب از طریق ارسال امواج صدا با فرکانس بالا صورت می گیرد. در این صورت می توانند تصاویری واضح و شفاف از نواحی قفسۀ سینه و قلب تهیه نمایند.

پزشک متخصص با ملاحظۀ تصاویر حاصل از اجرای آنژیوگرافی قلب می تواند بهترین روش درمانی را برای فرد آغاز نمایند. برای اجرای هر گونه آزمایشات تخصصی اکوکاردیوگرافی و آنژیوگرافی می توانید به کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی مراجعه نمائید. این مرکز مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات اجرای آزمایشات اکوی قلب در منطقۀ شرق تهران می باشد.

انجام اکوی قلب با جدیدترین تجهیزات

متأسفانه به دلایل مختلفی بر تعداد افرادی که اضافه وزن دارند، افزوده شده است. به عبارتی بیماری های قلبی در سطح دنیا گسترش یافته است و در ایران نیز خیلی از افراد با این مشکل روبرو هستند. عدم عملکرد صحیح باز و بسته شدن دریچه های قلب، تغییر در سایز قلب، اختلالات مادرزادی، ایجاد لختگی و یا گرفتگی در شریان و عروق قلبی تنها برخی از مواردی هستند که موجب درد در ناحیۀ قفسه سینه، سستی و یا کرختی دست می شود. در همین راستا پزشکان متخصص قلب پیش از هر اقدامی جهت درمان فرد، انجام آنژیوگرافی را برای فرد بیمار تجویز می کنند. سپس با بررسی تصاویر بدست آمده، متخصص قلب راحت تر می تواند نوع بیماری شخص را تشخیص دهد و مناسب ترین روش درمانی را برای فرد انجام دهد. برای کسب اطلاعات دقیق در خصوص مدت زمان انجام اکوی قلب و  آنژیوگرافی قلب می توانید با کادر پذیرش کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی تماس حاصل فرمائید.

 کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 155
نمایش همه
علاقه مندی ها ()