نمای ساختمان از اصلی ترین عناصر یک ساختمان تلقی می شود. این عنصر اساسی بیانگر عظمت و زیبایی ساختمان می باشد. نقاشی نمای ساختمان باید با ویژگی های خاصی همراه باشد؛ به طور کلی این نقاشی ها باید طوری زیبا باشند که جلوه و عظمت زیادی به ساختمان ببخشند . شرکت نما روز یکی از شرکت های متخصص و با توان بالا در زمینه  خدمات نقاشی نما می باشد که افتخارات زیادی را در این زمینه از آن خود کرده است. نقاشی نما در ساختمان به دو صورت داربستی و با طناب انجام می شود که این روز ها مدل داربستی کمتر استفاده می شود و جای خود را به مدل طنابی داده است. نقاشی نما در ساختمان می تواند به دلایل مختلفی انجام شود. گاهی اوقات به دلیل گذشت زمان و یا قرارگیری ساختمان در شرایط جوی سبب از بین رفتن و یا افت کیفیت نقاشی ساختمان می شود و گاهی اوقات نیز کارفرما به دلیل ایجاد تغییرات در نمای ساختمان خود تصمیم به نقاشی و طراحی نمای ساختمانی می گیرد. نقاشی نما و رنگ ساختمان باید دارای ویژگی های خاصی باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

ویژگی های نقاشی نما در ساختمان

نقاشی نما و رنگ آن در شرکت نما روز دارای ویژگی هایی است. تیم خلاق نما روز از رنگ هایی در طراحی نمای ساختمان استفاده می کنند که به راحتی در برابر شرایط جوی مقاومت نشان می دهند. این مقاومت می تواند در برابر طوفان، باران اسیدی، باران، برف یا … باشد. کیفیت رنگ های مورد استفاده توسط نما روز طوری است که در مقابل انبساط و انقباض مقاومت نشان می دهد. آب بندی نمای ساختمان از جمله خدمات گروه نماروز می باشد. 

از دیگر ویژگی های رنگ ها در نقاشی نما شرکت نما روز غیر قابل اشتعال بودن آن هاست که این مزیت سبب می شود در برابر آتش سوزی ها نمای ساختمان حفظ شود. در صورتی که قصد نقاشی نمای ساختمان مورد نظر خود را دارید یقینا تیم نما روز دغدغه شما را از بین می برد و عملیات زیبا سازی ساختمان شما را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 121
نمایش همه
علاقه مندی ها ()