ریمل حجم دهنده به عنوان یکی از انواع ریمل موجود در بازار به شمار می رود و افراد زیادی علاقه مند به خرید ریمل حجم دهنده می باشند. معمولاً ریمل حجم دهنده مشکی است تا بدین وسیله بتوانند تضاد رنگ میان سیاهی مژه و سفیدی چشم را مشخص نمایند. اگر به دنبال خرید ریمل حجم دهنده با تأثیرگذاری بیشتر می باشید، از ریمل هایی با رنگ های مختلف استفاده ننمائید. در حال حاضر  فروش ریمل حجم دهنده علاوه بر رنگ مشکی در رنگ های مختلف از جمله سرمه ای، قهوه ای، بنفش، سبز و آبی نیز عرضه می شود. فروشگاه آراشیک به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش لوازم آرایشی از جمله ریمل فعالیت می کند.

عوامل تعیین کنندۀ قیمت ریمل حجم دهنده

قیمت ریمل حجم دهنده بر مبنای مدل و برند آن تعیین می گردد. در حال حاضر در سطح بازار شاهد عرضۀ انواع ریمل با قیمت متفاوت می باشیم. خانم هایی که به دنبال حجم دهی به مژه های نازک و کوتاه خود را دارند، می توانند از مزایای ریمل حجم دهنده استفاده نموده و زیبایی چشمان خود را دو چندان نمایند. بدین وسیله از مژه های حجیم و پر پشت خود لذت ببرید. ریمل در مجاورت مستقیم چشم ها قرار می گیرد و ممکن است آسیب جدی به آنها برساند. بنابراین در انتخاب و خرید ریمل حجم دهنده و هر مدل دیگری به تاریخ تولید آنها و کیفیت آنها توجه نمائید. از آنجایی که این نوع ریمل میزان زیادی مایع ریمل را به مژه ها می چسباند، سطح کیفیت مواد ریمل حائز اهمیت است. خارش، سوزش چشم، ریزش بیش از اندازه مژه، ایجاد التهاب و قرمزی از جمله مواردی هستند که با مشاهدۀ هر یک از این حالات، توصیه می کنیم ریمل خود را عوض نمائید.

برای خرید سایه چشم و ریمل حجم دهنده و سایر لوازم آرایشی می توانید به فروشگاه اینترنتی آراشیک و به صورت آنلاین ریمل مورد نظر خود را سفارش دهید.

فروشگاه آراشیک

پاسخگویی : روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی ۶ بعد از ظهر و پنج شنبه ها ساعت 9 الی 1 ظهر

ایمیل : info@arashik.com

تلفن های تماس:
 
021-46899786
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 121
نمایش همه
علاقه مندی ها ()