باتری سوزوکی از دیگر برندهای شناخته شده در بازار است که توسط مشارکت شرکت سپاهان باتری و سوزوکی ژاپن با آمپرهای متفاوت تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند. جهت تولید باطری سوزوکی از فناوری باتری سیلد بهره گرفته می شود. در نتیجۀ این اتفاق شاهد فروش باتری اتمی سوزوکی در سطح بازار می باشیم. از مشخصه و مزایای مهم این نوع باتری ماشین می توان به قابلیت داشتن شبکه های سرب - کلسیمی و کاهش مصرف آب آنها اشاره نمود. از این رو نیاز به نگهداری و افزودن آب اسید به باتری نمی باشد. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از مراکز عرضه کنندۀ لوازم خودرو در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و به لیست محصولاتی که عرضه می کند، امکان خرید باتری سوزوکی را برای مشتریان فراهم نموده است.

خرید باطری سوزوکی سپاهان

همانطور که در ابتدا بدان اشاره نمودیم، باتری سوزوکی سپاهان با آمپرهای متفاوت تولید می شود. در نتیجه مالکین خودروهای سنگین می توانند اقدام به خرید باتری سوزوکی با آمپرهای 90 الی 200 را تهیه نمایند. متناسب با آپشن و تجهیزات الکترونیکی که اتومبیل بدان تجهیز می باشد بایستی باتری سوزوکی را با آمپر مناسب را تهیه نمائید. باتری اتمی سوزوکی بجای داشتن چندین درپوش مجزا دارای درپوش یکپارچه است و همانطور که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، نیاز به افزودن اسید ندارد و از طول عمر بالایی برخوردار است. باتری های اتمی حاصل تکنولوژی روز است که قابلیت استفاده در مناطق سردسیر را دارد و گزینۀ مناسبی برای مناطق گرمسیر نیست.

افراد می توانند به صورت فصلی این برند باتری را تهیه نمایند و هنگام قطع شدن اتصال کابل بدنه هیچگونه عمر مفید باتری کاهش پیدا نمی کند. قیمت خرید باطری ماشین سوزوکی بر پایۀ میزان آمپر و نوع آن تعیین می گردد. در حال حاضر می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، باتری اورجینال با قیمت مناسب و همراه با گارانتی خریداری نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 95
نمایش همه
علاقه مندی ها ()