سپاهان باتری از برندهای شناخته شده در ایران است که سال 1378 در اصفهان سرمایه گذاری خود را آغاز نموده است. این مجموعه با بهره گیری از فناوری روز دنیا، انواع باتری صنعتی از جمله باتری اتمی ماشین را تولید می نماید. در حال حاضر محصولات سپاهان باتری در سبد محصولات باتری فروشگاه چرخ و یدک افزوده شده است. مجموعۀ سپاهان باتری میلیون ها دستگاه باتری خودرو را با آمپرهای متفاوت تولید و عرضه نموده اند. سپاهان باتری دارای تجهیزات پیشرفته ای است که توانسته اند با همکاری شرکت های معتبر چون سوزوکی ژاپن موفق به تولید باتری اتمی سوزوکی گردند. فروش سپاهان باتری در بازار با قیمت های مختلفی انجام می گیرد. 

خرید اینترنتی محصولات سپاهان باتری

باتری از اجزای اصلی اتومبیل به شمار می رود چون منبع حیاتی برای تأمین انرژی الکترویکی خودرو می باشد. نوع باتری ماشین بر روی عملکرد و سرعت استارت زدن اتومبیل تأثیرگذار می باشد. سپاهان باتری هر یک از محصولات خود را با کیفیت عالی در آمپرهای متفاوت تولید نموده است و توانسته به نوعی نیاز مشتریان را برآورده سازد. در صورت عدم آگاهی نسبت به انتخاب باتری ماشین مناسب می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ چرخ و یدک تماس گرفته و مشورت نمائید. با توجه به تنوع بالای محصولات سپاهان باتری ، راهنمایی گرفتن از افراد مجرب به شما کمک می کند مناسب ترین باتری را تهیه نمائید.

باتری همان منبع سیستم الکتریکی خودرو است که به عنوان قلب اتومبیل محسوب می شود. دلایل متعددی وجود دارد که ممکن است از راندمان باتری بکاهد. از این رو نیاز به بررسی وضعیت سلامت باتری است. در صورت نیاز به شارژ می توانید با شارژ مجدد، توان باتری را بازیابی نمائید. در غیر اینصورت می توانید متناسب با باتری فابریک، از باتری های سپاهان باتری با آمپر مناسب استفاده نمائید. جهت خرید باتری ماشین با قیمت ارزان همراه با گارانتی می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 92
نمایش همه
علاقه مندی ها ()