لاستیک اپتیما را می توانید با برند و مدل های متفاوت تهیه نمائید. اگر اطلاعات جامعی نسبت به نحوۀ خرید لاستیک اپتیما ندارید، می توانید بر اساس مشخصات مندرج بر روی تایرهای فابریک خودروی اپتیما، لاستیک مورد نظر خود را سفارش دهید. تهیه لاستیک جدید برای اتومبیل به عنوان یکی از دغدغه های مهم برای افراد محسوب می شود بخصوص افرادی که دارای تجربۀ کمتری در این زمینه می باشند. لاستیک از قطعات اصلی اتومبیل به شمار می رود که تأثیر مستقیم بر روی عملکرد آن دارد. جهت خرید لاستیک اپتیما با برندهای ایرانی و خارجی می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید. این مجموعه به عنوان یکی از مراکز معتبر در زمینۀ تأمین و پخش تایر در تهران فعالیت دارند و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان گرامی می باشند.

خرید لاستیک اپتیما با برندهای معتبر

ساختار اصلی لاستیک از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که می توان به طوقه، بدنه، تسمه، لایه های پلی استر، دیواره جانبی و آج اشاره نمود. در عین حال بررسی مشخصات فنی درج شده بر روی لاستیک از دیگر موارد مهم و اساسی به شمار می روند که هنگام خرید لاستیک اپتیما بایستی مورد توجه قرار گرفته گردد. تطبیق حداکثر توان بار و فشاری که تایر تحمل می کند متناسب وزن اتومبیل از شاخص های اصلی است که بر روی تایر درج می گردد. خودروی اپتیما دارای وزن 1528 کیلوگرم با حجم باک 70 لیتر می باشد که محور محرک اتومبیل بر روی دیفرانسیل جلو می باشد.

هنگام خرید لاستیک اپتیما بررسی شاخص میزان حداکثر سرعت از دیگر مواردی است که در کنار ابعاد تایر باید در نظر گرفته شوند. شرایط آب و هوایی نیز یکی دیگر از عوامل مهم و کلیدی است که در انتخاب و خرید لاستیک پراید و لاستیک اپتیما تأثیرگذار می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و بررسی مدل های مختلف لاستیک اپتیما می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و در نهایت مناسب ترین لاستیک مورد نیاز اتومبیل را تهیه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 124
نمایش همه
علاقه مندی ها ()