قطعات لودر کوماتسو ساختمان اصلی این ماشین را تشکیل می دهد. در نتیجه ایجاد آسیب و نقص فنی برای هر یک از لوازم یدکی موجود در قسمت های مختلف لودر نیاز به بررسی دقیق توسط یک مکانیک مجرب دارد. در این صورت بتوانند قطعات معیوب را شناسایی نموده و آنها را مرتفع سازند. لودر از جمله ماشین آلات پر کاربرد در اجرای پروژه های راهسازی است که جهت جا به جایی و خاکبرداری سطوح خاکی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در نتیجه جهت اجرای عملیات عمرانی نیاز به قدرت و نیروی بیشتری دارند. ایجاد آسیب فنی برای قسمت های مختلف لودر باعث کاهش بازدهی این ماشین می گردد و مالک ماشین نیاز به  خرید قطعات لودر کوماتسو خواهند داشت. از طریق فروشگاه سرویس قطعه بدون دغدغه می توانید هر یک از لوازم یدکی معیوب را با قیمت مناسب تهیه نموده و به صورت اورجینال تهیه نمائید.

پخش انواع لوازم یدکی کوماتسو در تهران

بدین وسیله خسارت مالی بیشتری به مالک ماشین تحمیل می شود. فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو در دسته بندی متفاوتی از جمله قطعات لودرهای چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی صورت می گیرد. البته از نظر نوع ساختار فنی نیز در دسته بندی متفاوتی صورت می گیرد که می توان به لوازم یدکی موتوری لودر، لوازم یدکی سیستم احتراق، قطعات زیربندی، لوازم یدکی چرخ، قطعات کابین راننده، لوازم یدکی هیدرولیکی و ... اشاره نمود.

در این صورت کوچک ترین آسیب و نقص فنی در هر یک از قسمت های لودر، نیاز به بررسی دقیق دارد که توسط مکانیک مجرب قابل شناسایی است که می توانند هر یک از لوازم یدکی لودر کوماتسو را شناسایی نموده و نسبت به تعمیر و یا تعویض هر یک از قطعات اقدامات لازم را انجام می دهند. جهت استعلام قیمت روز قطعات لودر کوماتسو با مدل های مختلف می توانید از طریق واحد فروش مجموعۀ سرویس قطعه اقدام نمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 100
نمایش همه
علاقه مندی ها ()