سوئیچ بی ام و متفاوت از سوئیچ خودروهای معمولی ساخته می شوند و از سیستم امنیتی بالایی برخوردار هستند. در حال حاضر خودروهای بی ام و سری F با مدل های مختلف توسط برخی از افراد در داخل کشور خریداری شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. این اشخاص ممکن است برخی از مواقع با مشکل مفقودی و یا خراب شدن ریموت و سوئیچ بی ام و رو به رو می باشند. بدین وسیله می توانید با مراجعه به مرکز تخصصی تهران کار کی، در صورت نیاز خدمات حذف پروگرام سوئیچ بی ام و را داشته باشید. البته امکان درخواست خدمات بسیار عالی  ساخت سوئیچ بی ام و ، باز کردن درب بدون آسیب دیدگی به قفل خودرو برای دارندگان خودروهای بی ام دبلیو فراهم می باشد.

ساخت اورجینال ریموت یدک بی ام و

طراحی ریموت بی ام و سری اف به صورت سه و یا چهار دکمه ای است که امکان باز، قفل، صندوق پران و بوق را فراهم می آورد. ریموت بی ام و دارای آپشن هایی است که رانندگان خودروهای این برند از آن مطلع نمی باشند. از این رو آنها می توانند با مراجعه به مرکز تخصصی تهران سوئیچ، توضیحات کاملی در خصوص نحوۀ عملکرد و کارایی هر یک از قابلیت های ریموت بی ام و دریافت نمایند. برخی از افراد با مشکل گم شدن سوئیچ بی ام و مواجه می شوند و این مسئله دغدغۀ بزرگی برای آنها به شمار می رود.

بدین ترتیب توصیه می کنیم نسبت به کددهی جدید سوئیچ بی ام و در مراکز معتبر اقدام نمائید. فرکانس ریموت، کیلومتر کارکرد خودرو و ورژن نرم افزار برخی از موارد مهم و کلیدی هستند که هنگام ساخت ریموت بی ام و بایستی توسط مهندسین مجموعۀ تهران کار کی در نظر گرفته شود. این مجموعه با در اختیار داشتن کلیۀ تجهیزات تخصصی در مدت زمان کوتاه قادر به ساخت ریموت بی ام و می باشند.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 99
نمایش همه
علاقه مندی ها ()