چگونگی استفاده از تثبیت کننده آرایش پودری

امروزه تثبیت کننده آرایش پودری به عنوان محصول تکمیل کننده آرایش شناخته شده است. تثبیت کننده آرایش پودری علاوه بر اینکه باعث ماندگاری بیشتر آرایش می‌شود، آرایش را در مقابل اشک و تعریق، مقاوم می‌سازد. همچنین این محصول پرکاربرد باعث جلوگیری از تعریق می‌شود. قبل از استفاده از پودر تثبیت کننده آرایش باید از کرم پودر و کانسیلر استفاده کنید. بعد از جذب و پخش کردن کرم پودر و کانسیلر توسط براش یا اسفنج، لایه نازکی از پودر تثبیت کننده آرایش را به صورت بزنید. سپس اجازه دهید که پودر تثبیت کننده، چند دقیقه ای بر روی پوست صورت بماند. در مرحله بعدی توسط براش یا اسفنجی پودر تثبیت کننده آرایش را پخش کنید. البته ناگفته نماند که در سایت آراشیک، تمامی مراحل استفاده از این محصول شرح داده شده است. برای خرید تثبیت کننده آرایش پودری و انواع مختلف لوازم آرایشی و مراقبتی با کیفیت، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آراشیک مراجعه کنید. سایت آراشیک محصولات با کیفیتی را با قیمت پایین می‌فروشد.

 

فیکساتور پودری برای چه نوع پوست هایی مناسب است؟

افرادی که دارای پوست چربی هستند باید از فیکساتور پودری استفاده کنند. زیرا تثبیت کننده آرایش پودری باعث جذب مقداری از چربی پوست می‌شود. افرادی که دارای پوست خشکی هستند باید از تثبیت کننده آرایش پودری که شامل مرطوب کننده می‌باشد استفاده کنند. زیرا تثبیت کننده آرایش پودری معمولی باعث خشک تر شدن پوست آن ها می‌شود. ناگفته نماند، افرادی که دارای پوست چرب هستند اصلا نباید از تثبیت کننده آرایش پودری که دارای مرطوب کننده است استفاده کنند. در سایت آراشیک راهنمایی های کامل تر و جامع تری در مورد انتخاب بهتر این محصول شرح داده شده است.

لازم به ذکر است که برای خرید انواع محصولات آرایشی و مراقبتی با کیفیت و معتبر می‌بایست به مکان‌ها و سایت های مطمئن تری مراجعه کرد. سایت آراشیک یکی از مطمئن ترین و معتبر ترین سایت ها برای خرید فیکساتور پودری و سایر لوازم آرایشی به شمار می‌آید.

فروشگاه آراشیک

پاسخگویی : روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی ۶ بعد از ظهر و پنج شنبه ها ساعت 9 الی 1 ظهر

ایمیل : info@arashik.com

تلفن های تماس:
 
021-46899786

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 126
نمایش همه
علاقه مندی ها ()