لاستیک نانکن به دلیل کیفیت بالایی که دارد، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است و رانندگان می توانند متناسب با مدل اتومبیل، لاستیک سواری مورد نیاز خودرو را تهیه نمایند. کیفیت حرف اول را در انتخاب تایر می زند چون نوع لاستیک بر روی کنترل پذیری فرمان تأثیرگذار می باشد. هنگام خرید لاستیک نانکن در نظر گرفتن مشخصات فنی درج شده بر روی دیوارۀ خارجی تایر از اهمیت بالایی برخوردار است چون تأثیر مستقیم بر کیفیت رانندگی خواهد داشت. فروشگاه تایر ایرانیان به صورت حرفه ای بر روی واردات و توزیع لاستیک های برند در تهران متمرکز می باشد و توانسته اند بر حسب نیاز مشتریان، انواع لاستیک برند را برای اتومبیل های سواری، شاسی بلند، باری و غیره فراهم نموده اند.

مفاهیم علائم درج شده بر روی لاستیک نانکن

شاخص حداکثر سرعت مجاز، سایز تایر، ابعاد رینگ، شاخص حداکثر تحمل بار، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، سال تولید، شرایط سازگاری با محیط، نوع ساختار و کیفیت هر کدام عوامل مهم و کلیدی هستند که به صورت جداگانه بر روی دیوارۀ لاستیک نانکن و هر برند دیگری حکاکی می شوند. بدین ترتیب رانندگان با در نظر گرفتن مشخصات فنی اتومبیل، حداکثر توان قدرتی موتور و شرایط آب و هوایی می توانند لاستیک مورد نیاز اتومبیل خود را تهیه نمایند. در حال حاضر توسط فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان به سهولت می توانید به صورت آنلاین لاستیک نانکن خریداری نمائید.

قیمت فروش لاستیک میشلن و لاستیک نانکن در مدل های مختلف، متفاوت تعیین می گردد، ضمن آنکه وارداتی بودن محصولات این برند باعث بی ثبات شدن قیمت لاستیک های خارجی در سطح بازار شده است. عوامل متعددی منجمله تحریم های آمریکا علیه ایران و وضعیت اقتصادی بازار موجب تغییر قیمت ارز در ایران می گردد که در نتیجه قیمت لاستیک های خارجی از ثبات کمتری برخوردار است. جهت کسب اطلاعات جامع در خصوص مشخصات فنی و استعلام قیمت آنلاین لاستیک نانکن در بازار می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نموده و در نهایت مناسب ترین لاستیک خودرو را تهیه نمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 98
نمایش همه
علاقه مندی ها ()