لاستیک دانلوپ از دیگر برندهای شناخته شده و معروف در بازار جهانی به شمار می رود. تایر به عنوان قطعات اصلی اتومبیل به شمار می رود و عاملی مهم برای حرکت خودرو در سطح جاده محسوب می شود. امروزه شاهد تولید و عرضۀ انواع لاستیک ایرانی و خارجی با برندهای شناخته شده و با کیفیت می باشیم که افراد می توانند بر اساس مشخصات فنی محصولات و قیمت مناسب ترین لاستیک خودرو را تهیه نمایند. لاستیک دنلوپ ژاپن در تنوع بالا تولید می شوند که رانندگان می توانند متناسب با موقعیت های مختلف لاستیک مناسبی را تهیه نمایند. انتخاب لاستیک نقش تعیین کننده ای بر روی بازدهی و کنترل پذیری فرمان اتومبیل دارد و راننده متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف می توانند از طریق فروشگاه تایر ایرانیان ، اقدام به  خرید لاستیک دانلوپ  در مدل های مختلف نمایند.

نکات کلیدی خرید تایر دانلوپ سواری ارزان

اگر در صدد برای خرید تایر مناسب برای اتومبیل سواری خود می باشید، پیشنهاد می کنیم اطلاعات جامعی در خصوص مفاهیم علائم مندرج بر روی دیوارۀ لاستیک کسب نمائید. چرا که هر کدام از اعداد و حروف درج شده بر روی لاستیک دارای معانی متفاوتی هستند که متناسب با اتومبیل های متفاوت در نظر گرفته شده اند.

مشخصات فنی خودرو تأثیر بسزایی بر روی انتخاب و  خرید لاستیک میشلن و لاستیک دانلوپ دارد و رانندگان متناسب با مدل اتومبیل به سهولت می توانند تایر مناسبی را تهیه نمایند. متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف می توانید تایر زمستانی، تابستانی و تمام فصل خریداری نمائید.

بیش از نیم قرن از فعالیت شرکت لاستیک سازی دنلوپ می گذرد و این کمپانی توانسته طی سال ها فعالیت متوالی، با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب و بررسی مشخصات فنی خودروهای تولید شده در بازار جهانی، انواع لاستیک دانلوپ رادیال، مسابقه و بایاس تولید و روانه بازار نمایند. جهت تهیۀ بهترین لاستیک اتومبیل می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نموده و از میان محصولات تایر دانلوپ، مناسب ترین تایر را همراه با ضمانت نامه خریداری نمائید.

 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 121
نمایش همه
علاقه مندی ها ()