لاستیک یکی از بخش های خارجی اتومبیل محسوب می شود که ارتباط مستقیم با سطح جاده دارد و عامل اصلی حرکت خودرو خواهد بود. در همین راستا انتخاب لاستیک خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است. ضمن آنکه تأثیر مستقیم بر روی مصرف سوخت و ایمنی اتومبیل خواهد داشت. در این متن بیشتر به جزئیات نحوۀ انتخاب لاستیک می پردازیم، تا بدین وسیله بتوانید متناسب با موقعت های مختلف بتوانید اتومبیل خود را به تایر مناسب تجهیز نمائید. انواع لاستیک با برند و مدل های مختلف تولید شده اند که در انتخاب آنها بایستی توجه لازم را داشته باشید. فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش تایرهای ایرانی و خارجی فعالیت می کنند که توانسته اند نیاز مشتریان را براورده نمایند.

 مشخصه های مهم لاستیک رادیال

تولید لاستیک بر اساس نوع ساختار در دو دسته لاستیک بایاس و لاستیک رادیال صورت می گیرد. کائوچو، نخ، سیم، مواد شیمیایی، دوده و ... برخی از مواد اولیه ای هستند که جهت ساخت تایر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. تایر بایاس دارای ساختاری است که امتداد نخ های لایه با خط مرکزی لاستیک مورب است. نحوۀ قرارگیری نخ ها به صورت ضربدری بوده و از نایلون جهت ساخت این نوع تایر بهره گرفته می شود. این در صورتی است که تایرهای رادیال، امتداد نخ های لایه با خط مرکزی تایر، زاویۀ 90 درجه و قائم ایجاد می کند. امتداد نخ ها در جهت شعاعی است که جنس نخ های این لایه از مواد ریون و یا پلی استر می باشد.

شیار، آج کناری، شانه تایر، لایه های سرپوش، تسمه های فولادی، پوشش رادیال، بید و ... برخی از اجزای مختلف لاستیک به شمار می روند. اگاهی داشتن از جنس و کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، به شما کمک می کند که بتوانید لاستیک استاندارد و با کیفیت خریداری نمائید.جهت خرید لاستیک سواری و غیر سواری مانند خرید لاستیک دانلوپ می توانید به فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید و از میان محصولات فروشگاه، بهترین لاستیک را سفارش دهید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 106
نمایش همه
علاقه مندی ها ()