در این پست قصد داریم به جزئیات و کلیات مرتبط به نگارش طرح توجیهی بپردازیم و اینکه چه مواردی تحت این عنوان گزارش و گردآوری می شوند. طرح توجیهی Fesibility Studiy با عنوان طرح امکان سنجی نیز شناخته می شود که با مفهوم توجیه و یا تشریح نیز تعیین می گردند. به طور کلی مجموعه مطالعات و محاسباتی است که در راستای یک ایده مورد بررسی قرار گرفته می شوند. نتیجۀ نهایی از مطالعات و گردآوری گزارشات طرح توجیهی، آینده نگری است. به عبارتی مواردی منجمله اهدف راه اندازی پروژه، میزان سرمایه اولیه، برآورد هزینۀ کل پروژه، میزان نیروی مورد نیاز، چگونگی تأمین تدارکات و وسایل نقلیه، فروش، نیاز اولیه بازار و ... تحت عنوان خدمات طرح توجیهی گردآوری می شوند. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا به عنوان یکی از مجرب ترین گروه های فعال در حوزۀ مطالعات و محاسبات پروژه های صنعتی و غیره فعالیت می کند.

اهداف و کاربردهای طرح توجیهی

به طور کلی مقصود از طرح توجیهی ، امکان سنجی بازار نسبت به دریافت خدمات و نوع کالا می باشد. ضمن آنکه محاسبات چگونگی اجرای یک پروژه نیز مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود. هنگامی که یک ایده در ذهن یک فرد جرقه می زند، ممکن است تخصص لازم در خصوص محاسبات هزینه و امکان سنجی بازار را نداشته باشد.

بنابراین دریافت مشاورۀ تخصص و مطالعه گزارشات طرح توجیهی مانند طرح توجیهی روغن سنتزی کمپرسور سی ان جی به فرد کمک می کند که بیشتر از آیندۀ کسب و کار و نوع محصولاتی که به بازار عرضه می کند، آگاه گردد. کسب آگاهی و اطلاعات جامع نسبت به یک سرمایه گذاری بر پایۀ یک ایدۀ خام به واسطۀ طرح توجیهی، با جزئیات دقیق تری مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته می شود. تصور کنید که پیش از صرف هزینه و آغاز یک پروژه ناموفق از آیندۀ آن مطلع گردید، قطعاً متحمل خسارات سنگین نمی شوید. در همین راستا گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تلاش دارد، در حوزۀ نگارش طرح توجیهی همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 138
نمایش همه
علاقه مندی ها ()