تثبیت کننده آرایش پودری یکی دیگر از لوازم آرایشی است که توسط آرایشگران حرفه ای مورد استفاده قرار گرفته می شود. این محصول با عنوان فیکساتور پودری نیز شناخته می شود. همانطور که از نام این محصول مشخص است، از آن برای تثبیت کردن آریش در مرحلۀ آخر استفاده می گردد. فروش تثبیت کننده آرایش پودری در مدل و برندهای مختلف صورت می گیرد. در نتیجه افراد مختلف می توانند از مزایای این محصول آرایشی استفاده نمائید. نکات متعددی در خصوص انتخاب و خرید فیکساتور پودری وجود دارد. از این رو فروشگاه آراشیک تلاش نموده این مقاله را به منظور افزایش سطح آگاهی شما فراهم آورد.

خرید فیکساتور پودری با بهترین کیفیت

هنگام خرید فیکساتور پودری می بایست توجه داشته باشید که پودر فیکساتور متشکل از ذرات ریز باشد. در این صورت بهتر بر روی آرایش می نشیند و ماندگاری آرایش را بیشتر می نماید. سیلیکا و زینک اسی به عنوان مواد اولیۀ به کار رفته در تولید محصولات فیکساتور پودری مرغوب به کار برده نمی شود و به نوعی حالت مصنوعی سفید برای پوست ایجاد نمی کند. قطعاً برای افرادی که صورتشان عرق می کند و به نوعی ممکن است بعد از چند ساعت آرایش صورت، زیبایی اولیه خود را حفظ نکند، استفاده از تثبیت کننده آرایش پودری می تواند باعث ثابت ماندن آرایش بر روی صورت گردد.

استفاده از فیکساتور پودری در ناحیۀ پیشانی باعث کنترل چربی آن قسمت می شود و به نوعی مانع از چرب شدن و ایجاد حالت براق در این قسمت می گردد. البته در مواقعی که افراد از کانتور بیش از اندازه استفاده کرده باشند، استفاده از تثبیت کننده آرایش پودری می تواند از حجم این زیاده روی بکاهد و زیبایی خاصی به چهرۀ فرد ببخشد. در حال حاضر می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آراشیک از میان محصولات موجود، بهترین تثبیت کننده آرایش پودری را با قیمت مناسب و کاملاً اورجینال خریداری نمائید.

فروشگاه آراشیک

پاسخگویی : روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی ۶ بعد از ظهر و پنج شنبه ها ساعت 9 الی 1 ظهر

ایمیل : info@arashik.com

تلفن های تماس:
 
021-46899786

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 116
نمایش همه
علاقه مندی ها ()