کپسول آتش نشانی از پرکاربردترین تجهیزات ایمنی به شمار می رود که در راستای کنترل اطفاء حریق در اماکن مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. نکتۀ کلیدی و اساسی که در خصوص خرید کپسول آتش نشانی وجود دارد، این است که افراد می توانند متناسب با موقعیت مکانی، حجم و نوع مواد اشتعال زا اقدام به خرید کپسول آتش نشانی پودری، آب و گاز، بیورسال، کف، دی اکسید کربن و یا مواد شیمیایی نمایند که دارای ترکیبات متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند. البته شیوۀ به کارگیری هر یک از آنها نیز نسبت به یکدیگر متفاوت می باشد.

در همین راستا جهت خرید و یا شارژ کپسول آتش نشانی با محتویات متفاوت می توانید با کارشناسان فروش مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل فرمائید. این مجموعه تجهیز به کلیۀ امکانات پیشرفته می باشند، تا بدین وسیله بتوانند در مدت زمان کوتاهی بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.

مزایا خرید کپسول آتش نشانی

با توجه به مطالب مذکور، حوادث آتش سوزی خبر نمی کند و به همین دلیل فضاهای مسقف می بایست به تجهیزات ایمنی اعم از کپسول های آتش نشانی مجهز گردند. در واقع لزوم افراد بتوانند بیش از گسترش یک حادثۀ خطرناک اطفاء حریق نمایند. متأسفانه تعدد نوع متریالی که در پیرامون ما وجود دارد، باعث گردیده تا تولید کنندگان کپسول های آتش نشانی، با محتویات متفاوتی درون مخازن کپسول را شارژ نمایند. به عنوان مثال جهت خاموش کردن چوب، آب می تواند گزینۀ مناسبی باشد ولی متناسب با مایعات آتش زا همچون بنزین، گازوئیل، مواد شیمیایی و ... نیاز به استفاده از کپسول آتش نشانی پودر و گاز و یا کف می باشد. البته جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات شارژ کپسول می توانید با کارشناسان فنی مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل فرمائید و یا برچسب درج شرده بر روی کپسول های آتش نشانی را بررسی نمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 147
نمایش همه
علاقه مندی ها ()