لاستیک اپتیما دارای یک سری مشخصات فنی متفاوتی است که موجب تمایز آن نسبت به دیگر اتومبیل های رایج در بازار می شود. همانطور که از این مطلب آگاه می باشید، نکتۀ کلیدی که بر روی انتخاب تایر خودرو تأثیرگذار می باشد، مشخصات فنی اتومبیل و همچنین مشخصات فنی درج شده بر روی تایر است. از این رو با کسب اطلاعات جامع در این موارد، شما راحت تر می توانید خرید لاستیک اپتیما را با برندهای معروف خارجی و ایرانی انجام دهید. انتخاب نوع لاستیک بر روی کیفیت رانندگی تأثیرگذار می باشد و به همین دلیل شرکت های خودروسازی از همان ابتدا تلاش می کنند بهترین لاستیک را به عنوان تایر فابریک اتومبیل در نظر بگیرند. در حال حاضر توسط فروشگاه چرخ و یدک به سهولت می توانید متناسب با لاستیک فابریک اپتیما، بهترین لاستیک را خریداری نمائید.

موارد مهم در انتخاب لاستیک اپتیما

اگر در تلاش برای خرید لاستیک دانلوپ و لاستیک اپتیما می باشید، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان فروش متخصص  مشورت نموده و پس از بررسی تمام جوانب کار، لاستیک برند و درجه یک را خریداری نمائید. ابعاد، شاخص سرعت و باد مجاز، حداکثر میزان تحمل بار، تاریخ تولید، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، طرح گل، نوع ساختار، سازگاری آن با نوع شرایط آب و هوایی و ... تنها برخی از موارد مهم و اساسی هستند که با استفاده از حروف و اعداد منطبق بر جداول استاندارد بین المللی بر روی انواع تایر درج می گردند.

در نهایت راننده پس از بررسی مشخصات حک شده بر روی تایر و شرایط محیطی، بهترین لاستیک اپتیما را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری می نمایند. جهت آشنایی بیشتر با نحوۀ انتخاب و خرید لاستیک استاندارد اتومبیل می توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مشورت نموده و در نهایت بهترین محصول را همراه با گارانتی معتبر سفارش دهید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 86
نمایش همه
علاقه مندی ها ()