خرید لاستیک میشلن مقوله مهم و کلیدی است که افراد می بایست به این موضوع مهم توجه داشته باشد. بر روی دیوارۀ تمام تایرها، اعداد و حروفی درج گردیده که نشان دهندۀ مشخصات فنی تایر به شمار می روند و می بایست متناسب با مدل اتومبیل، مناسب ترین تایر را انتخاب نمائید. اگر در تلاش برای خرید لاستیک میشلن ارزان می باشید، پیشنهاد می کنم تنها چند دقیقه از زمان خود را برای مطالعۀ این مقاله اختصاص دهید.

در این صورت با آسودگی خاطر می توانید اطلاعات جامعی در خصوص نحوۀ خرید لاستیک میشلن بدست آورید. فروشگاه لاستیک هم پا به دلیل تخصصی که در حوزۀ فروش لاستیک ماشین دارد، شما را بیشتر با کلیات این موضوع مهم آشنا می سازد.

مفاهیم علائم درج شده بر روی تایرهای خودرو

سایز تایر، ابعاد فاق یا همان دیوارۀ لاستیک، سایز رینگ، پهنا یا عرض لاستیک، نوع ساختار تولید تایر، سال تولید، طرح گل، زمان کاربری تایر و ... تنها برخی از موارد مهم و اساسی هستند که بر روی دیوارۀ تایر درج می شوند. در نتیجه زمان خرید لاستیک میشلن سواری، شاسی بلند، کراس اور و ... می بایست این موارد مهم را مورد بررسی دقیق قرار دهید. تولید کنندگان تایر، بر اساس متریک و اینچ سایز تایرهای خود را مشخص می نمایند. بدین وسیله به شما پیشنهاد می کنیم متناسب با مدل اتومبیل، مناسب ترین تایر را انتخاب نمائید.

در ادامۀ پست بیشتر به بررسی مشخصات فنی لاستیک می پردازیم. درج حرف p بر روی تایر نشان دهندۀ کاربرد تایر برای خودروهای سواری، کراس اور و وانت بار می باشد. این در حالی است که بر روی تایرهای کامیون سبک که توانایی حمل بارهای سنگین را دارند، حروف LT درج می گردد. بدین ترتیب می توانید متناسب با مدل های مختلف اتومبیل، کاربردی ترین لاستیک تمام فصل، زمستانی و یا تابستانی را خریداری نمائید. جهت راهنمایی بیشتر و  خرید لاستیک می توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی لاستیک هم پا مشورت نمائید.

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 99
نمایش همه
علاقه مندی ها ()