باتری سوزوکی بخش مهمی از بازار خرید و فروش باتری خودرو را به خود تخصیص داده است. همانطور که می دانید باتری عامل مهم برای روشن شدن اتومبیل می باشد، ضمن آنکه توسط باتری ماشین، می توان انرژی مورد نیاز برای تجهیزات الکتریکی موجود در داشبورد را تهیه نمایند. جهت خرید باتری سوزوکی در نظر گرفتن یک نکات مهم ضرورت دارد. امروزه کاربرد باتری های اتمی را بیشتر ملاحظه می نمائیم چون از فناوری روز برای ساخت این محصولات بهره گرفته می شود. فروشگاه چرخ و یدک به صورت تخصصی در حوزۀ فروش تجهیزات خودرو منجمله باتری ماشین، لاستیک، رینگ و غیره فعالیت می کند و همواره در تلاش برای ارائه بهترین محصولات به مشتریان گرامی می باشند.

خرید باتری سوزوکی همراه با گارانتی معتبر

استقبال عمده از باتری اتمی سوزوکی این است که نیاز به نگهداری و افزودن آب ندارد. طول عمر این گونه باتری ها بسیار است چون مجهز به صفحات کلسیمی با کیفیت عالی می باشند. شیوۀ تولید باتری سوزوکی منطبق بر استانداردهای کمپانی سوزوکی است که توانسته اند منطبق بر تکنولوژی پیشرفته، باتری هایی با کیفیت تولید نمایند.

باتری سوزوکی با فناوری سیلد یا اتمی، دارای قابلیت شارژ مجدد می باشند و می توان از آنها برای مدت زمان طولانی استفاده نمود. به طور کلی باتری ها از جنس سرب و الکترولیت ساخته می شوند و با ولتاژ 12 ولت کار می کند و هنگامی که قطب های مثبت و منفی به یکدیگر متصل می شوند. می توان از آنها استفاده نمود. از ویژگی های بارز باتری سوزوکی می توان به کیفیت و دوام بالای آنها اشاره نمود و که امکان استفاده از آنها در خودروهای سبک و سنگین وجود دارد. فروش صبا باتری از طریق سایت چرخ و یدک با قیمت ارزان ارائه می شود.

تفاوت های قابل توجهی میان باتری اتمی و باتری اسیدی وجود دارد که متأسفانه زمان کافی برای پرداختن به این موضوع را ندارم و به شما پیشنهاد می کنم مقالات درج شده در سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و سطح اطلاعات خود را در این حوزه افزایش دهید.

فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 101
نمایش همه
علاقه مندی ها ()