واحد گشت یکی از شناخته شده ترین مراکز ارائه دهندۀ خدمات سرویس اتوبوس دربستی به شمار می روند. همانطور که می دانید سیستم حمل و نقل شهری و برون شهری زوایای مختلفی دارد که توسط تیم های مجرب دولتی و خصوصی راه اندازی می شوند. ارائه خدمات واحد گشت توسط این مراکز با هدف ارائه سرویس اتوبوس دربستی ساده و VIP با ظرفیت های مختلف می باشد. در نتیجه سازمان ها و اگان های دولتی متناسب با موقعیت های مختلف به سهولت می توانند بهترین امکانات را برای میهمانان و کارکنان مجموعۀ خود فراهم نمایند. به عنوان مثال یکی از مهمترین خدمات واحد گشت، این است که قادر به در اختیار گذاشتن سرویس دربستی برای کارمندان، دانش آموزان، اتوبوس دربستی جهت برگزاری اردوهای یک و یا چند روزه، برگزاری مراسم خاکسپاری، عروسی، اجرای همایش ها و ... می باشند. واحد گشت تهران توانسته در این حوزه بهترین خدمات را به همشهریان خود ارائه دهد.

کرایه اتوبوس دربستی بهشت زهرا از مرکز واحد گشت

مراکز واحد گشت به صورت حرفه ای بر روی انتخاب ناوگان اتوبوس و همچنین استخدام رانندگان توجهات لازم را دارند. بدین ترتیب سازمان ها و عموم افراد می توانند در موقعیت های مختلف اقدام به اجاره اتوبوس دربستی نمایند. مرکز واحد گشت به صورت کاملاً حرفه ای تلاش می کند جهت جلب رضایت همشهریان گرامی، بهترین خدمات را ارائه دهد. تأمین ناوگان اتوبوس رانی با اتوبوس های برند و با ظرفیت های متغیر به افراد اجازه می دهد که راحت تر بتوانند متناسب با میهمانان خود، مناسب ترین وسیلۀ نقلیه را با قیمت مقرون به صرفه اجاره نمایند.

تهیۀ ایاب و ذهاب برای اجرای مراسم خاکسپاری و واحد گشت بهشت زهرا  از مهمترین خدماتی است که توسط گروه های واحد گشت در سطح شهر به عموم ارائه می دهند. همانطور که می دانید تعداد افراد زیادی در مراسم ترحیم شرکت می کنند و در همین راستا خانواده متوفی توسط واحد گشت تهران به سهولت می توانند متناسب با تعداد میهمانان، اقدام به اجاره اتوبوس دربستی همراه با راننده مجرب نمایند.

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 147
نمایش همه
علاقه مندی ها ()