سوئیچ هیوندا به نوعی برای روشن نمودن اتومبیل به کار برده می شود و کمپانی خودروسازی هیوندا متناسب با پیشرفت فناوری، سطح امنیت قفل های اتومبیل خود را ارتقاء ببخشند. در نتیجۀ این تکنولوژی توانسته اند تعریف کددهی سوئیچ و ریموت های هیوندا را در دو حالت کلیدی و کیلس انجام دهند. بدیهی است در صورت مفقود شدن سوئیچ و ریموت هیوندا، افراد می بایست به دنبال تغییر کد سوئیچ و ریموت اتومبیل باشند تا از سرقت آن جلوگیری کنند. بنابراین جهت غیر فعال سازی کد سوئیچ هیوندا و ساخت سوئیچ هیوندا می توانید از توانایی و خدمات مرکز تخصصی تهران کار کی بهره مند گردید. چنین مجموعه هایی با امکاناتی که در اختیار دارند، به سهولت می توانند به صورت کامپیوتری و اتصال به بخش داخلی اتومبیل، اقدام به تعریف کد جدید برای ریموت هیوندا و یا سوئیچ آن نمایند. برای خرید سوئیچ هیوندا به سایت مراجعه نمایید.

شرخ خدمات مرتبط با امور ساخت ریموت خودروهای هیوندا

بدون شک انجام فوری این کار می تواند مانع از سرقت اتومبیل گردد. توسط این مجموعۀ معتبر خدمات دیگری همچون استخراج پین کد سوئیچ هیوندا، تراش تیغه کلید و سوئیچ، تعویض قاب و باتری ریموت هیوندا، خام نمودن ریموت کیلس هیوندا و دیگر خودروهای لوکس به مشتریان ارائه داده می شود. به طور کلی مالکین خودروهای لاکچری جهت دریافت هر گونه خدمات مرتبط به تعریف و خرید ریموت هیوندا  و سوئیچ یدک با کارشناسان این مجموعۀ معتبر تماس حاصل نموده و هماهنگی های لازم را هر چه سریعتر انجام دهند. اهمیت دادن به موضوعات مهم این چنینی برای افرادی که مالک اتومبیل های گران قیمت هستند ضرورت دارد. بایستی چنین خدماتری را از مراکز معتبر دریافت نمائید و به هیچ عنوان به مجموعه های تازه تأسیس مراجعه ننمائید.

دارندگان خودروهای هیوندا سوناتا، آزرا، جنسیس، اکسنت، ولستر، ورنا، سانتافه و ... می توانند جهت دریافت خدمات ساخت ریموت و سوئیچ هیوندا به مجموعۀ تهران کار کی مراجعه فرمایند.

  تهران کار کی

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 100
نمایش همه
علاقه مندی ها ()