به طور کلی ظاهر دکوراسیون داخلی یک فضا بر روی حال و هوای ساکنین ساختمان تأثیرگذار می باشد. علت استقبال برخی از افراد نسبت به نصب کاغذ دیواری به همین دلیل می باشد که علاقه مند به ایجاد تغییر در دکوراسیون منزل و یا محیط اداری و تجاری می باشند. فروش کاغذ دیواری در طرح های متنوع صورت می پذیرد و افراد متناسب با فضای دکوراسیون و نوع کاربری که دارند، به سهولت می توانند با طرح و رنگبندی متفاوت و جذاب، انواع کاغذ دیواری بر روی قسمت های مختلف دیوار نصب نمایند. امروزه به صورت شگفت انگیز می توان جلوه ای خاص و متفاوت در فضای دکوراسیون ایجاد نمود و  خرید کاغذ دیواری سه بعدی بیش از کاغذ دیواری ساده جذاب و چشمگیر می باشد. فروشگاه دیوار دکور سال های متوالی فعالیت خود را در حوزۀ فروش لوازم دکوراتیو همانند محصولات دیوارپوش آغاز نموده است و در حال حاضر انواع کاغذ دیواری و پوستر را در طرح های لوکس و جذاب عرضه می نمایند.

مزایای سفارش اینترنتی کاغذ دیواری

 هم اکنون افرادی که علاقه مند به تزئین دکوراسیون با استفاده از محصولات دیوارپوش می باشند، به سهولت می توانند تنها بخشی از فضای داخلی منزل را با استفاده از کاغذ دیواری و یا پوستر تغییر دهند. از آنجایی که با استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته و مدرن امکان تبدیل عکس به پوستر دیواری وجود دارد ، افراد به سهولت می توانند سفارش های خرید کاغذ دیواری مانند خرید کاغذ دیواری کلاسیک با تصاویر شخصی در ابعاد مختلف داشته باشند.

بدیهی است روز به روز بر تعداد متقاضیان خرید کاغذ دیواری در سطح بازار افزوده می شود که بخواهند تغییرات اساسی و چشمگیری در فضای دکوراسیون خود بوجود آورند. خوشبختانه شاهد چاپ و عرضۀ محصولات دیوارپوش در طرح های شیک و مدرن متناسب با دکوراسیون های مختلف می باشیم. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، پس از مشاهدۀ لیست متنوعی از انواع کاغذ دیواری، به سهولت می توانید انتخاب و خرید خود را پس از مقایسۀ محصولات با یکدیگر انجام دهید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 134
نمایش همه
علاقه مندی ها ()