فروش ترازو در فروشگاه دیجی اسکال با روشهای مختلف

  • فروش ترازو به صورت اینترنتی

در سالهای اخیر در تمام کشورهای دنیا خرید و فروش کالاها از فروشگاه های اینترنتی رواج پیدا کرده و علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه ، به مشتریان امکان می دهد که از هر نقطه حتی دورترین شهرها اقدام به خرید محصولات مورد نیازشان کنند. خرید و  فروش ترازو ارزان  نیز از این شیوه پیروی می کند و فروشگاه دیجی اسکال یکی از کاملترین سایتها در این زمینه می باشد. شما  در هر نقطه‌ای از ایران که باشید، می توانید با در دست داشتن یک تلفن هوشمند یا کامپیوتر به وب سایت فروشگاه دیجی اسکال مراجعه کرده و مشخصات فنی و ویژگیها و امکانات مدلهای مختلف انواع ترزاوها را در کمال آرامش مطالعه کنند و پس از مقایسه مدلها با یکدیگر فقط با چند کلیک، ترازوی مطلوبتان را سفارش گذاری نمایید. فروشگاه دیجی اسکال در کوتاه ترین زمان ممکن ترازو را به آدرس شما ارسال می کند.

  • فروش ترازو به شکل حضوری

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که همچنان تمایل به خرید کالاها به صورت سنتی و با مراجعه به فروشگاه ها دارید. فروشگاه دیجی اسکال با امکان فروش ترازو به شکل حضوری پذیرای شما در محل فروشگاه می باشد. شما می توانید از میان ترازوی‌های موجود در فروشگاه یکی را انتخاب و خریداری نمایید. البته از راهنمایی کارشناسان حاضر در فروشگاه می توانید بهره مند شوید تا انتخاب ایده آل و مطلوبی داشته باشید.  

فروش ترازو با انواع مختلف در فروشگاه دیجی اسکال

ترازو های دیجیتال بر مبنای کاربردشان انواع مختلفی دارند که دارای امکانات متفاوتی هستند. فروشگاه دیجی اسکال فروش ترازو دیجیتال  را در دسته بندی فروشگاهی، صنعتی، آزمایشگاهی، گرمی، آشپزخانه، نفرکش و ترازوی نوزاد در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. هر یک از گروهای نامبرده شده شامل مدلهای متنوعی می باشند که با ظرفیتهای مختلف تولید می شوند. بعضی ترازو ها دارای ویژگی ها و امکانات بیشتری نسبت به سایر مدل ها می باشند. برای مثال ترازو لیبل پرینتر فروشگاهی قابلیتهای بیشتری نسبت به ترازوهای ساده فروشگاهی دارد و البته قیمت بیشتری نیز دارد.

فروشگاه دیجی اسکال 

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 95
نمایش همه
علاقه مندی ها ()