لوازم یدکی لودر هیوندا اجزای اصلی این ماشین را تشکیل می دهند و به نوعی تعریف کنندۀ ساختار و نحوۀ عملکرد آن می باشد. لودر یکی از مهمترین و پرکاربردترین ماشین هایی است که نقش بسزایی در اجرای پروژه های عمرانی و راهسازی مختلف دارد. با توجه به اینکه هدف از طراحی و ساخت لودرها برای فعالیت های سنگین می باشد. بنابراین طراحی هر یک از قطعات فابریک لودرهای هیوندا به نحوی است که تحمل قدرت به قسمت های مختلف ماشین را داشته باشند. پارت یدک راهسازی به عنوان یکی از تأمین کنندگان قطعات ماشین آلات سنگین فعالیت خود را آغاز نموده است و با گذشت زمان توانسته اند بر تنوع لوازم یدکی که تأمین می کنند بی افزایند. در نتیجه امکان خرید لوازم یدکی لودر هیوندا برای مالکین این ماشین فراهم می باشد.

لیست فروش قطعات لودر هیوندا

لوازم یدکی موتوری، گیربکس، لوازم برقی، جک، چرخ، زیربندی، کابین راننده، لوازم هیدرولیک و قطعات سیستم احتراق از دسته بندی های اصلی اتومبیل به شمار می روند. البته هر دسته بندی شامل قطعات متعددی هستند که می توان به انواع لوازم یدکی منجمله سوپاپ دود، یاتاق ثابت و متحرک، پمپ های دنده ای، پمپ فرمان، جک خالی کن، لوازم جک باکت، صفحه گرافیت، صفحه آهنی، انواع خار، کله گاوی، پلوس کوتاه و بلند، توپی چرخ، واتر پمپ، گاید، سر سیلندر، یونیت، سوزن فارسونگا و ... اشاره نمود.

در لیست  فروش قطعات لودر هیوندا  ، متناسب با مدل ماشین، هر یک از انواع قطعات را از طریق مراکز توزیع تجهیزات ماشین آلات سنگین استعلام نموده و پس از بررسی دقیق نسبت به اصل بودن قطعات، اقدام به خرید هر یک از قطعات مورد نیاز لودر را تهیه نمائید. همانطور که می دانید هر چه زودتر لوازم یدکی معیوب را شناسایی نموده و نسبت به تعمیر آنها اقدام نمائید، از بروز هزینه سنگین برای لودر جلوگیری خواهید نمود و به نوعی از توقف پروژه های راهسازی جلوگیری می کنید.

جهت استعلام قیمت لوازم یدکی لودر هیوندا با واحد فروش مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس بگیرید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 100
نمایش همه
علاقه مندی ها ()