تابلو کنواس طرح متفاوتی از تابلوهای موجود در بازار محسوب می شود. کنواس به نوعی پارچه از جنس کتان و پلی کتان اطلاق می شود که گزینۀ مناسبی برای امور نقاشی رنگ روغن به شمار می رود. پارچه کنواس به دلیل داشتن بافت نامنظم و پراکنده جاذب خوب جوهر است و به همین دلیل در صنعت تولید تابلو دکوراتیو به کار برده می شود. امروزه خیلی از افراد تمایل به خرید تابلو کنواس دارند. چاپ تابلو بوم و شاسی فتوگلاسه که با عنوان اکوسالونت نیز شناخته می شود از محبوبیت بالایی برخوردار است. ضمن آنکه پارچه های کنواس دارای خاصیت رنگ پذیری بالایی است و به همین علت جهت بوم نقاشی از آن استفاده می گردد.

اگر علاقه مند به مشاهدۀ برخی از طرح های متنوع و جذاب و خرید تابلو کنواس می باشید، می توانید به فروشگاه دیوار دکور مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر در لیست محصولات دکوراتیو، توانسته موفق به عرضۀ این نوع تابلو دکوراتیو و با کیفیت گردد.

خرید تابلو کنواس با قیمت ارزان

به طور کلی می توانید همه احساسات خود را به یکباره در طرح های متنوع تابلو کنواس ملاحظه نمائید. چرا که امکان چاپ تصاویر شخصی و ماندگار شما بر روی پارچه های کنواس امکان پذیر است و بدین ترتیب می توانید فضای دکوراسیون منزل خود را با تابلو کنواس عکس شخصی مزین نمائید. اگر به دنبال تغییر و تحول خاصی در فضای اتاق شخصی و یا محیط اداری خود هستید، می توانم خرید تابلو دکوراتیو کنواس را به شما پیشنهاد دهم.

هم اکنون فناوری چاپ تابلو کنواس به دو صورت با کلاف و بدون کلاف در ابعاد مختلف صورت می گیرد. توسط برخی از فروشندگان تجهیزات دکوراتیو، شاهد عرضۀ این محصول در طرح های متنوع و جذاب می باشیم. بدین ترتیب افرادی که مشتاق به دیزاین دکوراسیون داخلی با استفاده از تابلوهای کنواس دارند، می توانند نگاهی به محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی دیوار دکور داشته باشند و سپس متناسب با فضای دکوراسیون بهترین تابلو را تهیه نمایند.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 138
نمایش همه
علاقه مندی ها ()