دستگاه تصفیه آب صنعتی یکی از انواع دستگاه تصفیه آب می باشد که در نوع مناسب صنایع طراحی شده است. نام دیگر دستگاه تصفیه آب صنعتی ، آب شیرین کن است که روش جدیدی در تصفیه آب می باشد. در این دستگاه از اسمز معکوس استفاده می شود. این دستگاه می تواند آب شور را به آب شیرین تبدیل کند. انواع دیگر دستگاه تصفیه آب در نمونه های دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی و دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد. 

شرکت اطلس آب انواع دستگاه و تجهیزات تصفیه آب را در محصولاتش در نظر گرفته و افراد به راحتی می توانند سیستم دستگاه تصفیه آب صنعتی مورد نظرخود را از این مجموعه ی معتبر تهیه نمایند. جهت اطلاع از قیمت خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی و دریافت مشاوره با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

در صنایع مختلف، کیفیت آب مصرفی بسیار مهم است و نیاز به آب با حداقل املاح بوده زیرا آب دارای املاح بر کیفیت مواد تولیدی تاثیر گذار است، به همین منظور از دستگاه تصفیه آب صنعتی در صنایع مختلف استفاده می شود. این دستگاه می تواند املاح، باکتری ها ، ویروس ها، میکرو ارگانیسم ها ، مواد معدنی، مواد آلی و کلوئیدی را تا حد بسیار بالایی حذف نماید.  برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب صنعتی به سایت مراجعه فرمایید.

فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی

فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی به کارخانجات، رستوران ها، پرورش ماهی، مرغداری ها ، صنایع غذایی و... انجام گرفته و این مراکز مصارف گوناگونی را از آب تصفیه شده دارند. این دستگاه به روش اسمز معکوس کار می کند و با استفاده از این روش تمام ناخالصی های آب حذف می شود و آب سبک تولید می گردد. شرکت اطلس آب یکی از مراکز ارائه دهنده ی انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی با کیفیت بسیار عالی می باشد. این مجموعه انواع دستگاه های تصفیه آب مناسب با مصارف مختلف را به فروش می رساند.

شرکت اطلس آب

آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

    ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 110
نمایش همه
علاقه مندی ها ()