نایلون حباب دار یکی از انواع پلاستیک موجود در بازار به شمار می رود که دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد می باشد و به همین دلیل این مقاله را به این موضوع مهم پرداخته ایم. این نوع پلاستیک ابتدا در سال 1957 میلادی توسط مارک چاوانس و آل فیلدینگ با اتصال دو پرده حمام به یکدیگر توانستند به این بافت دست پیدا کنند که لایۀ میانی متشکل از حباب بود و بدین وسیله از این ایده برای تولید نایلون حبابدار استفاده نمودند. خرید نایلون حبابدار را از طریق سایت با قیمت ارزان انجام دهید.

با گذشت زمان توانستند با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب و همچنین دستگاه های پیشرفته، موفق به تولید پلاستیک حبابدار شوند. دریا پلاستیک نیز به عنوان یکی از مراکز تولید کنندۀ لفاف های پلاستیکی در حال فعالیت می باشد و توانسته اند محصولاتی با کیفیت تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند. فروش نایلون حبابدار در دسته بندی محصولات پلاستیکی این مجموعۀ معتبر صورت می گیرد.

مهمترین ویژگی های نایلون حباب دار

به دلیل گستردگی مبحث چگونگی تولید  نایلون حبابدار  ، در ادامۀ متن قصد داریم به ویژگی های مهم این نوع پلاستیک بپردازیم. از مشخصه های بارز این نوع پلاستیک می توان به عایق صدا و حرارت آن اشاره نمود. ضمن آنکه مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت، تابش مستقیم نور خورشید، نفوذ گرد و غبار، نفوذ لکه و چربی اشاره کرد. از گذشته تا کنون در صنایع مختلف شاهد کاربرد گستردۀ نایلون حبابدار می باشیم.

از این رو بسیاری از افراد جهت اسباب کشی، تلاش می کنند با خرید نایلون حبابدار بتوانند مانع از ورود ضربه و فشار به لوازم بسته بندی شده، گردند. قطعاً با بهره گیری از این نوع پلاستیک توانسته اند به میزان قابل توجهی از هزینه های خسارت در فرآیند حمل و نقل محصولات بکاهند. متناسب با مصارفی که دارید، به سهولت می توانید از طریق مجموعۀ دریا پلاستیک با قیمت ارزان و کیفیت عالی،  خرید نایلون شیرینگ ، نایلون حبابدار، نایلون عریض، فیلم استرچ و ... را انجام دهید.

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 123
نمایش همه
علاقه مندی ها ()