زمانی که به تاریخچه آموزش مجازی نگاهی می اندازیم، به وضوح شاهد رویکرد سیستم آموزش در کشورهای توسعه یافته و پیشرفته می باشیم. در گذشته، در ایران زیرساخت ها برای راه اندازی سیستم آموزش از راه دور مهیا نبود ولی چند دهۀ اخیر نمودار گسترش بستر اینترنت رو به رشد است. در نتیجه سیستم آموزش و پرورش شرایط را برای برخی از مؤسسان مدارس آموزش مجازی هموار نمود. بدین ترتیب روز به روز شاهد گسترش مدرسه های غیر حضوری در سطح کشور با ارائه ی دوره آموزش مجازی می باشیم که بتوانند عاملی مؤثر برای جلوگیری از ترک تحصیل در مقاطع مختلف محسوب شوند. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها نیز با همین رویکرد فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته مسیر را در عرصۀ آموزش غیر حضوری هموار و سهل نماید.

ابزارآلات مورد نیاز برای سیستم آموزش مجازی

ابزارآلات متعددی در راستای سیستم آموزش مجازی مورد استفاده قرار گرفته می شود که می توان به وب کم، نرم افزارهای وب کنفرانس، نرم افزارهای مخصوص آموزش مجازی و مواردی از این قبیل اشاره نمود. در عین حال بهره گیری از پهنای اینترنت قوی و دستگاه های دیجیتالی همچون گوشی های هوشمند، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر لازم و ضروری است. ضمن آنکه اساتید و آموزگاران بایستی آشنایی کافی در رابطه با نحوۀ آموزش و تدریس غیر حضوری برای دانش آموختگان داشته باشند تا درک کافی از مباحث را برای آنان فراهم سازند. به طور کلی هر کدام از ابزارها تأثیر مستقیم و غیر مستقیم بر روی کاهش هزینه های تحصیل خواهد داشت.

بدین وسیله بیش از گذشته شاهد رشد آموزش الکترونیکی هستیم و روز به روز بر مؤسسان مدارس آموزش مجازی افزوده می شود و به نوعی روش یادگیری مجازی و داشتن یک سایت آموزش از راه دور لازمۀ سیستم آموزش و پرورش می باشد. جهت دریافت خدمات دوره آموزش از راه دور و غیر حضوری می توانید از طریق مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها اقدام نمائید.

 مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 151
نمایش همه
علاقه مندی ها ()