زغال سکه ای یکی از انواع زغال موجود در بازار به شمار می رود که شکل ظاهری آن همانطور که از نامش مشخص است، به صورت دایره ای می باشد. ذغال سکه ای طی فرآیند تولید زغال فشرده تولید می شود چون قطعات زغال قلمی فشرده با استفاده از دستگاه های مخصوص در مرحلۀ آخر به شکل سکه برش داده می شوند. همانطور که می دانید زغال سکه ای به دلیل داشتن ابعاد کوچک و وزن سبک در مدت زمان کوتاهی شعله ور می شود و بدین ترتیب حرارت مورد نیاز افراد را تأمین می کند. جهت خرید زغال سکه ای فشرده می توانید با مرکز فروش سالار سوز جنوب تماس بگیرید. این مجموعه توانسته نوع فعالیت خود را در حوزۀ تهیه و توزیع زغال های داخلی و خارجی آغاز نماید و متناسب با نیاز مشتریان، محصولاتی با کیفیت عرضه می کند.

خرید زغال فشرده سکه ای

اگر به دنبال خرید زغال سکه ای می باشید، می توانید به طور مستقیم از طریق مراکز توزیع ذغال، نیاز خود را برآورده نمائید. مصارف عمدۀ زغال سکه ای در امور استعمال دخانیات و برگزاری مجالس و میهمانی ها می باشد که ممکن است نیاز به تهیۀ زغال داشته باشند. هر چه سایز زغال کوچکتر باشد، قطعاً در مدت زمان کوتاهی آتش گرفته و گرمای خود را تولید می کند. از نکات مثبتی که این زغال های سکه ای فشرده دارند، این است که دارای انسجام بالایی هستند.

بدین وسیله نسبت به دیگر زغال های معمولی که به روش سنتی ساخته شده اند، از مقاومت بیشتری برخوردار بوده و مدت زمان طولانی تر به خاکستر تبدیل می شوند. بدون شک ذغال سکه ای نسبت به برخی از انواع زغال دارای عمر بیشتری است و بدین وسیله مصارف عمدۀ آن را در مکان مختلف می توان ملاحظه نمود. جهت خرید زغال کبابی و زغال سکه ای با بسته بندی کارتنی و وزن مناسب و قیمت ارزان می توانید از طریق سالار سوز جنوب اقدام نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 122
نمایش همه
علاقه مندی ها ()