قیمت نبشی آهن موضوع اصلی مبحث ما در این مقاله می باشد و در ادامه بیشتر به معرفی نبشی، انواع و موارد کاربرد آن اشاره می کنیم. نبشی از پروفیل های پرکاربرد در صنایع مختلف به شمار می رود که بیشترین کاربرد آن را در صنعت ساخت و ساز می توان ملاحظه نمود. سطح مقطع نبشی آهن به صورت پروفیل های دو ضلع قائم می باشد و عمدتاً به صورت تنها و یا همراه با یک قطعه مورد استفاده قرار گرفته می شوند. تولید نبشی آهن به دو روش نورد سرد و گرم صورت می گیرد که دارای جدول وزنی متفاوت از یکدیگر هستند.

بدون شک قیمت نبشی آهن در بازار بر اساس نوع و ویژگی های ظاهری متفاوت تعیین می گردد که می توانید از طریق بازرگانی آهن میران، آخرین لیست قیمت نبشی آهن در بازار را دریافت نمائید.

قیمت نبشی فابریک آهن

نبشی فابریک و نبشی پرسی دو تقسیم بندی اصلی نبشی آهن به شمار می روند که متفاوت از یکدیگر تولید می شوند. نبشی فابریک از طریق نورد شمش فولادی فرآیند تولید آن آغاز می شود ولی جهت تولید نبشی پرسی از برش و خم کاری ورق های سیاه یا همان ورق آهن بهره می گیرند. عمدتاً ابعاد ورق ها 6 و یا 12 متری هستند که از وسط به صورت قائم از طریق دستگاه رول فرمینگ خم می شوند. معمولاً روش تولید نبشی پرسی نسبت به نبشی فابریک مقاومت کمتری دارد که در نتیجه شاهد تمایز قیمت نبشی آهن در بازار می باشیم. قیمت نبشی آهن فابریک بیشتر از نبشی پرسی است که با عنوان نبشی نورد سرد نیز شناخته می شود.

از نظر شکل ظاهری نیز نبشی آهن در دو دسته بندی نبشی آهن بال مساوی و نبشی آهن بال نامساوی تقسیم بندی می شوند و در ابعاد استاندارد تولید و عرضه می شوند. متناسب با نیازی که صنایع مختلف دارند، در ابتدا می توانند از طریق مجموعۀ آهن میران، قیمت میلگرد و نبشی آهن را استعلام نموده و سپس با آسودگی خاطر حجم مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

بازرگانی آهن و فولاد میران

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 119
نمایش همه
علاقه مندی ها ()