توربو شارژ یکی از کاربردی ترین قطعاتی است که در ساختار مکانیکی اتومبیل مورد استفاده قرار گرفته می شود. به دلیل طراحی خاص این قطعۀ مکانیکی، شرکت های خودروسازی در سطح جهان برای تولید خودروهای پیشرفته از توربو شارژ با ظرفیت های متفاوت بهره می گیرند. هدف از خرید توربو شارژ ،طراحی موتورهای سبک تر با حجم کمتر است تا بدین وسیله بتوانند اتومبیل را قدرتمندتر نموده و به نوعی راندمان بالاتری را برای خودرو فراهم آورند. در همین راستا فروشگاه توربو شارژ سیف الهی تلاش نموده با بهره مندی از نیروی متخصص و واردات، بتوانند خدمات تعمیرات و فروش انواع توربو شارژ را به مشتریان گرامی در سراسر کشور ارائه دهند.

مهمترین مزایای کاربرد توربو شارژ

توجه داشته باشید که یک اتومبیل در دنده 4، در حال حرکت باشد و خودرو سرعت 70 کیلومتر در ساعت داشته باشد. در این صورت دور موتور در وضعیت 2 هزار دور در دقیقه قرار گرفته می شود و میلنگ در یک ثانیه به صورت تقریبی 34 دور می چرخد. در این حالت چرخش میل سوپاپ نصف سرعت چرخش میلنگ می شود. کاربرد توربو شارژ در این سیستم باعث تقویت موتور اتومبیل می گردد. لازم به ذکر است که در حالت معمول، در هر ثانیه سوپاپ به صورت تقریبی، حدود 17 بار باز و بسته می شود. از آنجایی که هوا در اثر خلاء که توسط پایین رفتن پیستون در سیلندر صورت می گیرد، وارد سیلندر می شود و بدین وسیله راندمان موتور با نصب توربو شارژ افزایش پیدا می کند.

سیستم توربو شارژ نقش بسزایی بر رویافزایش حجم ورودی اکسیژن به مخزن احتراق خودرو دارد. به طور کلی طراح سیستم های توربو شارژ جهت متراکم سازی هوا از انرژی نهفته در گازهای خروجی اگزوز بهره می گیرد. به همین دلیل خرید و نصب توربو شارژ در طراحی خودروهای سبک و سنگین صرفۀ اقتصادی به دنبال دارد و به نوعی از اتلاف سوخت و انرژی جلوگیری می کند. جهت سفارش توربو شارژ و اطلاع از قیمت توربو شارژ می توانید با کارشناسان متخصص فروشگاه توربو شارژ سیف الهی تماس بگیرید.

 

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : شعبه مرکزی" تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه 1 : 09127044314

همراه 2 : 09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 73
نمایش همه
علاقه مندی ها ()