لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو اجزای اصلی ماشین را تشکیل می دهد و هر کدام از آنها به منظور انجام فعالیت مکانیکی خاصی در طراحی بیل به کار برده شده اند. بدین وسیله سالم بودن هر یک از انواع قطعات بیل نقش تعیین کننده بر روی عملکرد ماشین خواهد داشت. بدین ترتیب همواره توصیه می کنیم نسبت به تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده و معیوب بیل مکانیکی و یا هر ماشین سنگین دیگر هر چه سریع تر اقدام نمائید. همواره توسط برخی از مراکز شاهد تأمین و فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو بر اساس مدل های رایج آن در سطح کشور می باشیم. پارت یدک راهسازی نیز به عنوان یکی از این مراکز بزرگ و شناخته شده در حوزۀ تهیه و توزیع انواع قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو و دیگر ماشین آلات این برند و دیگر برندهای معتبر جهانی می باشیم.

طراحی بدنۀ بیل مکانیکی به نحوی است که مجهز به بازوی مفصلی متحرک به همراه باکت عمیق می باشد که قابلیت حفاری عمیق و گودبرداری ساختمان را مهیا می سازد. به همین دلیل در اجرای اکثر پروژه های ساخت و ساز و راهسازی، معادن و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در نتیجه حفظ و نگهداری لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو نقش بسزایی بر روی عملکرد نهایی آنها دارد.

از آنجایی که تنوع مدل بیل های مکانیکی که توسط شرکت کوماتسو تولید و به بازار عرضه می شوند، بایستی هنگام خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو، این نکتۀ مهم را مد نظر داشته باشید. برخی از انواع قطعات بیل مکانیکی چرخ زنجیری کوماتسو متفاوت از مدل بیل مکانیکی چرخ لاستیکی در طراحی آنها به کار برده شده است. با توجه به اینکه نکات فراوانی در خصوص انتخاب و خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو  اصل وجود دارد، می توانید با مراجعه به مجموعۀ پارت یدک راهسازی، بر اساس مدل بیل کوماتسو که در اختیار دارید، قطعات مورد نظر را خریداری و یا سفارش دهید.

پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 84
نمایش همه
علاقه مندی ها ()