زغال لیمو از دیگر انواع زغال تولیدی موجود در بازار محسوب می شود که بسیاری از افراد جهت مصارف گوناگون اقدام به خرید این محصول می نمایند. اگر علاقه مند به خرید زغال لیمو هستید، توصیه می کنیم کیفیت بافت زغال را بررسی نمائید و سپس در صورت تمایل، در مقدار زیاد خریداری نمائید. البته از طریق مراکز معتبر توزیع زغال های مصرفی خانگی، با اطمینان خاطر قادر به  خرید زغال لیمو  درجه یک خواهید بود. مجموعۀ سالار سوز جنوب نیز به عنوان یکی از مراکز اصلی توزیع کنندۀ زغال توانسته به صورت حرفه ای با بسته بندی اصولی، موفق به عرضۀ انواع زغال لیمو در  بازار گردد.

ویژگی های شاخص زغال های لیمو

همانطور که می دانید استعمال دخانیات یکی از مصارف گستردۀ زغال لیمو محسوب می شود. بدین ترتیب تولید کنندگان زغال توانسته اند به روش های مختلف، انواع زغال لیمو همچون زغال لیمو فشرده و زغال لیمو سنتی را در مدل و ابعاد متفاوت تولید و به بازار عرضه نمایند. بدین ترتیب مدیران سفره خانه ها، رستوران های سنتی ایرانی و ... جهت تأمین زغال مورد نیاز برای استعمال دخانیات می توانند از مزایای زغال لیمو حبه ای، سکه ای و قلمی در ابعاد متفاوت بهره گیرند.

از مهمترین مزایای این دسته از زغال های لیمو می توان به کاربری آسان آنها اشاره نمود. ضمن آنکه فاقد جرقه، دود و گاز سمی هستند و به نوعی خیلی سریع شعله ور شده و خاکستر کمتری را تولید می کنند. به همین دلایل شاهد گسترش کاربرد زغال لیمو در محیط های مختلف می باشیم که افراد مختلف متناسب با میزان و نوع مصرف می توانند آن را تهیه نمایند. حال اگر خواستار خرید زغال سکه ای  لیمو درجه یک، به صورت کیلویی هستید می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب به صورت اینترنتی با قیمت ارزان سفارش دهید.

  سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 116
نمایش همه
علاقه مندی ها ()