تمامی رانندگان حرفه ای و مبتدی با نام لاستیک پیرلی آشنا هستند و اینکه چرا این برند در سطح جهان شناخته شده می باشد، تقریباً آگاهی اولیه با محصولات این کمپانی لاستیک سازی معتبر دارند. شرکت پیرلی در ایتالیا افتتاح شده و توانسته با استفاده از مواد اولیۀ مرغوب، موفق به طراحی و تولید انواع لاستیک پیرلی متناسب با خودروهای سواری و غیر سواری گردند. به منظور خرید لاستیک پیرلی به سایت چرخ و یدک مراجعه فرمایید. 

ضمن آنکه این کمپانی معتبر توانسته اند متناسب با نیاز شرکت کنندگان مسابقات فرمول یک، انواع لاستیک پیرلی اسپرت را تولید و عرضه نمایند. هم اکنون فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از مراکز وارد کننده و عرضه کنندۀ لاستیک های پیرلی در حال فعالیت می باشند.

فاکتورهای مؤثر بر قیمت لاستیک پیرلی

مشخصات فنی که بر روی تایرهای خودرو درج می شوند، موارد مهم و اساسی هستند که نقش بسزایی بر روی انتخاب آنها دارد. در این صورت دارندگان اتومبیل سواری، کراس اور، شاسی بلند، باری و ... بر مبنای مدل اتومبیل، قادر به انتخاب لاستیک پیرلی تمام فصل خواهند بود. این نوع لاستیک ها به دلیل نوع ساختار و بافتی که از آن برخوردار هستند، قابلیت به کارگیری در تمام فصول سال را دارند که البته افزایش بیش از حد دمای هوا در یک منطقه برای مدت زمان طولانی باعث می گردد که نیاز به تأمین لاستیک پیرلی تابستانی داشته باشید.

در نتیجه هنگام خرید لاستیک هانکوک و لاستیک پیرلی و هر برند دیگری بایستی تمامی پارامترها منجمله مشخصات فنی محصولات را در نظر بگیرید. چرا که شاخص هایی همچون شرایط محیطی و مدل اتومبیل بدون شک بر روی انتخاب لاستیک جدید برای اتومبیل تأثیرگذار هستند. بدین ترتیب به کلیۀ رانندگان توصیه می کنیم که در انتخاب مدل لاستیک پیرلی توجه لازم را داشته باشید چون تایرها نقش مهمی بر روی کیفیت رانندگی و کنترل فرمان خودرو دارد. بدین ترتیب با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، دسترسی کلی به کلیه محصولات موجود در فروشگاه خواهید داشت.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 77
نمایش همه
علاقه مندی ها ()