ویدئو پروژکتور مدل T48 از نسخه های پر طرفدار محصولات نیزار کالا محسوب می شود. در واقع چندین سال است که برند نیزا کالا در حوزۀ تولید و فروش دستگاه های ویدئو پروژکتور در ایران شناخته شده می باشد و خیلی از افراد متقاضی خرید محصولات این مجموعۀ معتبر هستند. اگر در پی خرید ویدئو پروژکتور مدل T48 می باشید، توصیه می کنیم در ابتدا نگاهی به مشخصات فنی این دستگاه داشته باشید تا متناسب با نیازتان خرید را انجام دهید. نکتۀ طلایی که در خصوص انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور وجود دارد، سه فاکتور مهم منجمله مساحت اتاق، میزان روشنایی محیط و قابلیت های دستگاه می باشند. فروشگاه نیزار کالا بر اساس عوامل مذکور اقدام به طراحی و ساخت مدل های مختلف ویدئو پروژکتور نموده اند.

مهمترین قابلیت های ویدئو پروژکتور پرتابل T48

بررسی با جزئیات دقیق یکی از موارد مهمی است که هنگام خرید ویدئو پروژکتور T48 و هر محصول دیجیتالی دیگر بایستی در نظر گرفته شود. چرا که قابلیت های دستگاه بر روی میزان کاربری و همچنین قیمت آن مؤثر خواهد بود. از ویژگی و قابلیت های ویدئو پروژکتور مدل T48 می توان به توانایی اتصال با امواج WiFi، پورت های USB، HDMI، AUDIO، VGA، میکروفن و بلندگو اشاره نمود.

از مشخصات فنی تصویری این دستگاه می توان به رزولوشن پخش تصاویر با کیفیت 1080*1920 پیکسل اشاره نمود که قابلیت نمایش تصاویر FULL HD و 4K را با شدت روشنایی 6 هزار لومنز انسل دارد. ویدئو پروژکتور مدل T48  دارای سیستم عامل اندروید و نسبت کنتراست 1 به 18000 می باشد که نسبت تصویر در این دستگاه عبارتند از 1.56.1 اسپکت ریتو می باشد. قابلیت زاویۀ تصویر و زوم با استفاده از ریموت کنترل برای کاربر فراهم می باشد. این دستگاه مجهز به لامپ و لنز LED می باشد که دارای طول عمر 50 هزار ساعت در حالت عادی و ECO می باشد. جهت خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا اقدام نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 113
نمایش همه
علاقه مندی ها ()