باسکول ها از جمله دستگاه های توزینی هستند که دارای قابلیت اندازه گیری اجناس در ابعاد بزرگ و وزن سنگین را دارند. در مقالۀ این هفته تلاش داریم تا شما را با مهمترین نکات خرید باسکول آشنا سازیم. به طور کلی عملکرد کلی باسکول همانند ترازو می باشد ولی با این تفاوت که دستگاه مناسبی برای اندازه گیری کالاهای حجیم محسوب می شود. صنایع دامپروری، فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار، صنایع تولید مواد غذایی، صنایع تولید و عرضۀ محصولات فولادی و ... جهت خرید باسکول ارزان می توانند نگاهی به جدیدترین محصولات موجود در فروشگاه تراز محک داشته باشید.

خرید باسکول ثابت و متحرک

دستگاه های باسکول برای اولین بار در کشور فرانسه طراحی شدند و جهت اندازه گیری طیور، دام و انواع وسیلۀ نقلیه استفاده می نمودند. هنگامی که صنایع مختلف از کاربری این دستگاه استقبال نمودند، این مسئله باعث شد تا شاهد گسترش صنعت تولید باسکول توسط کشورهای مختلف باشیم. بدین ترتیب کشور ایران نیز از این موضوع مستثنی نبوده و توسط برخی از شرکت ها، تجهیزات توزین همچون ترازو و باسکول در مدل های مختلف تولید و عرضه می شوند. هم اکنون خرید باسکول برند محک بیشتر از سوی خریداران مورد استقبال قرار گرفته است.

بنابراین زمان خرید باسکول متناسب با نوع فعالیتی که دارید، به سهولت می توانید بروزترین مدل های این دستگاه توزین را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمائید. خرید و فروش باسکول در دسته بندی باسکول های متحرک و ثابت انجام می پذیرد. در نتیحه به اقتضای نیازی که دارید، می توانید اقدام به خرید باسکول دیجیتالی پرتابل و یا ثابت نمائید. همانطور که از نامگذاری آنها مشخص است، متناسب با نوع فعالیت و محل توزین اقلام اقدام به خرید باسکول ثابت و یا متحرک با ظرفیت های مختلف نمائید. جهت بررسی بیشتر مشخصات فنی تجهیزات توزین و خرید ترازوی فروشگاهی و باسکول همراه با گارانتی از طریق فروشگاه اینترنتی تراز محک اقدام نمائید.

فروشگاه تراز محک  

آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 91
نمایش همه
علاقه مندی ها ()