موارد متعددی در خصوص انتخاب و خرید تایر ماشین وجود دارد که رانندگان مبتدی از این موضوعات آگاه نیستند و به همین منظور موضوع این پست به ویژگی های تایر ماشین اختصاص داده می شود. تایرهای ماشین با دو ساختار بادی و غیر بادی توسط شرکت های لاستیک سازی مطرح دنیا ساخته شده اند. هر کدام از آنها دارای ویژگی منحصر به فرد هستند و بدین ترتیب متناسب با مدل اتومبیل و نوع کاربری که دارند، می توانید بهترین تایر ماشین را تهیه نمائید. در صورت تمایل برای مشورت با کارشناسان فروش لاستیک خودرو می توانید با فروشگاه همپا تماس بگیرید. این مجموعه چندین سال است که به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ واردات و توزیع انواع تایر ماشین فعالیت می کنند و توانسته اند به اقتضای نیاز بازار داخل، بهترین محصولات را عرضه نمایند.

عوامل تعیین کنندۀ قیمت تایر ماشین

جهت آشنایی بیشتر با تایر ماشین می بایست شناخت کافی نسبت به مفاهیم مشخصات فنی درج شده بر روی تایر داشته باشید. حداکثر شاخص توانایی حمل بار، میزان انتقال گشتاور، میزان مقاومت و ایجاد خط ترمز تایر و جذب ضربات وارده بر لاستیک برخی از موارد مهم و کلیدی محسوب می شوند که هنگام خرید تایر ماشین حائز اهمیت هستند. نخ، سیم، گوگرد، محافظت کننده، کائوچو و ... برخی از اقلامی هستند که هنگام ساخت تایر خودرو مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در نتیجه سطح کیفیت نوع متریالی که در تولید تایر ماشین به کار برده می شوند، تأثیر مستقیم بر روی ماندگاری آن دارند.

قیمت خرید تایر ماشین مانند خرید لاستیک هانکوک بر پایۀ عوامل مهمی منجمله برند و مدل آنها تعیین می گردد. در همین راستا می توانید در سطح بازار، تایر ماشین ارزان خریداری نمائید. توانایی تحمل بار، حداکثر میزان انتقال گشتاور و سرعت مجاز تایر، ابعاد لاستیک، سایز پهنای رینگ، سال تولید، نوع متریال به کار رفته در تولید تایر و ... برخی از موارد مهمی هستند که هنگام خرید تایر ماشین از فروشگاه اینترنتی هم پا بایستی از سوی خریداران در نظر گرفته شوند.

فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 94
نمایش همه
علاقه مندی ها ()