نکات فراوانی در خصوص انتخاب و خرید لاستیک ماشین وجود دارد که اکثر رانندگان در ابتدا که از اتومبیل استفاده می کنند، از آنها آگاه نیستند. لیکن دانستن این مطالب به شما کمک می کند که بتوانید بر اساس مدل اتومبیل خود، لاستیک استاندارد و با کیفیت خریداری نمائید. فروش لاستیک ماشین توسط برخی از مراکز همچون فروشگاه همپا انجام می پذیرد. این مجموعۀ معتبر در طول فعالیت حرفه ای خود موفق به واردات و توزیع انواع لاستیک ماشین با برندهای معروف شده اند.

خرید انواع لاستیک ماشین

بنابراین افرادی که به دنبال تعویض لاستیک خودرو هستند، پس از بررسی تمام جوانب از جمله مشخصات فنی تایر و مدل اتومبیل، راحت تر می توانند انتخاب خود را انجام دهند. سایز لاستیک ماشین با حروف لاتین مشخص می شود که عمدتاً با حروف P و یا LP تعیین می گردد. جهت تعیین لاستیک ماشین سواری، کراس اورر و وانت های سبک می بایست تایری را انتخاب نمائید که بر روی آن حرف P و یا P-Metric درج شده باشد. در صورتی که بر روی لاستیک ماشین حروف LP حک شده باشد، نشان از به کارگیری تایر برای کامیون های سبک که قابلیت حمل بارهای سنگین را دارند، در نظر گرفته می شود.

البته نوع ساختار تایر ماشین که معرف رادیال و یا بایاس بودن آنها را تعیین می کند با حروف لاتین تعیین می گردد. هر چه سایز دیوارۀ لاستیک ماشین کمتر باشد، قطعاً عملکرد و هندلینگ خودرو هنگام عبور از پیچ ها و سرعت های بالا بهبود پیدا می کند. نسبت پهنا به ارتفاع و یا فاق تایر با تقسیم ارتفاع لاستیک به پهنای آن صورت می پذیرد. فروش لاستیک کومهو و... تمام فصل نسبت به تایرهای زمستانی و تابستانی از رونق بیشتری برخوردار است. اگر به دنبال جایگزین نمودن لاستیک خودروی سواری هستید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هم پا از میان محصولات موجود، مناسب ترین لاستیک را همراه با گارانتی سفارش دهید.

 فروشگاه لاستیک هم پا

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 85
نمایش همه
علاقه مندی ها ()