آیفون تصویری تکنما را می توانید بدون نگرانی از اصل بودن آنها به طور مستقیم از طریق نمایندگی های معتبر خریداری نمائید. در گذشته ساختمان ها به آیفون صوتی تجهیز بودند که تنها از طریق شنیدن صدای شخص، درب ورودی را برای آن فرد باز می نمودند ولی متأسفانه ممکن بود که درب برای اشخاص ناشناس باز می شد و به نوعی ورود افراد غریبه راحت تر صورت می گرفت. فروشگاه تکنما شاپ از نمایندگان رسمی فروش آیفون تصویری تکنما  محسوب می شود که در لیست محصولات خود، مدل های جدید از این برند را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

مزایای خرید آیفون تصویری تکنما

لیکن تولید کنندگان دستگاه های آیفون توانستند با خلاقیت و بهره گیری از فناوری روز اقدام به ساخت انواع آیفون تصویری با قابلیت های پیشرفته گردند. در نتیجۀ آن، امروزه شاهد تولید و عرضۀ انواع آیفون تصویری هستیم. کمپانی تکنما ژاپن نیز توانست موفق به تولید آیفون تصویری تکنما گردد و یک شرکت در داخل ایران با همکاری این کمپانی معتبر توانست خط تولید انواع آیفون تصویری تکنما را راه اندازی نموده و محصولاتی با قابلیت های جدید تولید و به بازار عرضه نمایند.

امروزه فروش آیفون تصویری تکنما با قابلیت های پیشرفته انجام می پذیرد و بدین ترتیب افرادی که به دنبال افزایش سطح امنیت ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری هستند به سهولت می توانند بهترین آیفون تصویری را انتخاب نمایند. نصب آیفون تصویری تکنما با صفحه نمایشگر لمسی به افراد امکان تنظیم صدای زنگ و میزان روشنایی تصویر و مواردی از این قبیل را به صورت لمسی می دهد. ضمن آنکه برخی از مدل های جدید آیفون تصویری تکنما تجهز به حافظه داخلی هستند امکان ثبت تصاویر را هنگامی که در منزل حضور ندارید، فراهم می آورد. جهت استعلام قیمت آیفون تصویری تکنما می توانید به فروشگاه اینترنتی تکنما شاپ مراجعه نموده و پس از بررسی و مقایسۀ محصولات با یکدیگر، بهترین آیفون تصویری را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری نمائید.

تکنما شاپ

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ........................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 102
نمایش همه
علاقه مندی ها ()