هم اکنون توسط برخی از مراکز، خدمات شارژ کپسول به مشتریان ارائه داده می شود چون مجهز به کلیۀ دستگاه ها و تجهیزات تخصصی در این حوزه هستند. در همین راستا شاهد فروش انواع کپسول آتش نشانی با عناوین کپسول آتش نشانی بیوورسال، کپسول آتش نشانی دی اکسید کربن، کپسول آتش نشانی آب و گاز و ... می باشیم که هر کدام از آنها با حجم های مختلف جهت اطفاء حریق در محیط های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. برخی از کپسول ها دارای قابلیت شارژ مجدد هستند که در صورت منقضی شدن می توانید به مراکز معتبر مراجعه نموده و نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی اقدام نمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ ارائه ی خدمات شارژ کپسول فعالیت دارند و همواره در مدت زمان کوتاهی خدمات خود را ارائه می دهند.

شارژ کپسول آتش نشانی در مدت زمان کوتاه

بر اساس میزان حجم و نوع آنها، قیمت کپسول آتش نشانی تعیین می گردد. بدین ترتیب افرادی که به دنبال خرید کپسول آتش نشانی می باشید، پیش از هر اقدامی توصیه می کنیم با کارشناسان متخصص مجموعۀ خدمات ایمنی آتش گریز تهران مشورت نموده و سپس تصمیم نهایی خود را در مورد انتخاب و خرید آن بگیرید. ضمن آنکه به سهولت می توانید قیمت انواع کپسول آتش نشانی و هزینۀ شارژ کپسول ها را استعلام نمائید.

هزینۀ  خدمات شارژ کپسول آتش نشانی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان به میزان ظرفیت آنها و نوع متریال تشکیل دهندۀ کپسول اشاره نمود. جهت اطلاع از قیمت شارژ کپسول می توانید با پرسنل مجموعۀ آتش گریز تهران تماس بگیرید. نحوۀ شارژ کپسول در چگونگی عملکرد آن مؤثر خواهد بود و به همین دلیل توصیه می کنیم نسبت به این مسئله توجه داشته باشید و به مراکز معتبر برای شارژ کپسول های آتش نشانی مراجعه نمائید.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران 

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 96
نمایش همه
علاقه مندی ها ()