آموزش از راه دور بهترین سیستم در حوزۀ آموزش به شمار می رود. به عبارتی عصر دیجیتال که شاهد گسترش اینترنت در سطح جهانی و سراسر کشور هستیم. ارائه خدمات آموزش از راه دور نسبت به سیستم آموزش سنتی مقرون به صرفه می باشد و در میان متخصصان موضوع مهمی وجود دارد. هزینه های تحصیل، فرسودگی زیاد و نرخ بالای ترک تحصیل در گذشته، می توان در سیستم آموزش سنتی ملاحظه نمود ولی امروزه برخی از مؤسسات آموزشی با ارائه خدمات آموزش از راه دور  ، توانسته اند مانع از این اتفاق گردند. مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها نیز از باسابقه ترین مراکزی است که در زمینۀ آموزش مجازی فعالیت گسترده ای دارند.

ارائه گسترده خدمات آموزش از راه دور

بدین وسیله اگر در جایگاه والدین، به دنبال ثبت نام در مدارس آموزش مجازی هستید، می توانید با واحد آموزش رایان کاشیها تماس بگیرید. چنین مجموعه هایی با تجهیز نمودن خود به تجهیزات دیجیتالی و بهره مندی از معلمان و اساتید مجرب و توانمند، تلاش می کنند بهترین خدمات آموزش مجازی را به دانش آموزان ارائه دهند. ارائه خدمات آموزش از راه دور به واسطۀ نرم افزارهای مخصوصی است که توسط مرکز ارائه دهندۀ خدمات معرفی می شود، صورت می گیرد.

متأسفانه خیلی از دانش آموزان مستعد در شهرستان ها و مناطق محروم هستند که به دلیل فاصلۀ زیادی که با مدارس دارند، اقدام به ترک تحصیل می نمایند. از این رو سیستم های آموزشی تلاش نمودن با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته همچون اینترنت، بستر را برای ارائه خدمات آموزش از راه دور و مجازی برای دانش آموزان در مقاطع مختلف فراهم آورند.

در نتیجه دانش آموزان راحت تر می توانند از شرایطی که برای دانش آموزان فراهم نموده اند، بهره مند گردند. بدین ترتیب مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها تلاش نموده اند با بیش از سی سال سابقۀ درخشان، همچنان به فعالیت حرفه ای خود، در حوزۀ خدمات آموزش مجازی ارائه می دهند.

  مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها 

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

واحد دبی
00971585951700
00971589099791

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 124
نمایش همه
علاقه مندی ها ()