نایلون عریض از پرفروش ترین انواع پلاستیک در بازار محسوب می شود که مصارف گسترده ای دارد. در این متن، سعی داریم تا شما را با برخی از موارد کاربرد آن آشنا سازیم. بدین ترتیب در مواقع لزوم، به سهولت می توانید بهترین نوع پلاستیک را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمائید. بدین وسیله شما با آسودگی خاطر می توانید جهت حفظ و نگهداری اقلام و محصولات مختلف در برابر گرد و غبار و رطوبت از مزایای این نوع پلاستیک بهره مند گردید.

دریا پلاستیک به عنوان تولید کننده در زمینۀ پلاستیک فعالیت دارند و توانسته اند متناسب با نیاز بازار، با کیفیت ترین نایلون عریض، نایلون حبابدار، پلاستیک شیرینگ، فیلم استرچ و ... را تولید و عرضه نمایند. خرید نایلون عریض را به قیمت ارزان از سایت دریا پلاستیک انجام دهید.

خرید نایلون عریض چند لایه

اگر در پی تأمین نایلون عریض برای مصارف خانگی، صنعتی، کشاورزی و غیره می باشید، می توانید در حجم زیاد با قیمت ارزان، از طریق دریا پلاستیک تهیه نمائید. پلاستیک عریض بیشترین کاربرد را در حوزۀ احداث محیط گلخانه دارد چون همانطور که از نامش پیداست، فضای بیشتری را پوشش داده و در عین حال مقاومت بالایی در مقابل تابش مستقیم نور خورشید، تغییرات آب و هوایی و پارگی دارند.

از مصارف عمدۀ دیگر نایلون عریض می توان در امور ساختمانی مشاهده نمود چون مانع از نشت سیمان در سقف سازه می گردد. ضمن آنکه جهت پوشاندن مصالح ساختمان در محیط باز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. متناسب با موقعیت های مختلف، انتخاب و خرید نایلون عریض را نسبت به دیگر انواع پلاستیک در بازار ترجیح می دهند.

قیمت  خرید نایلون حبابدار و نایلون عریض بر اساس کیفیت متریال تشکیل دهندۀ آن و همچنین ابعاد رول و میزان ضخامت آنها تعیین می گردد. جهت استعلام قیمت انواع نایلون صنعتی می توانید از طریق دریا پلاستیک اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ تولید و فروش نایلون های صنعتی می باشند.

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 101
نمایش همه
علاقه مندی ها ()