نایلون شیرینگ از جمله پلاستیک هایی است که دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد می باشد و باعث تمایز آن با دیگر انواع نایلون صنعتی شده است. جهت خرید نایلون های بسته بندی مانند خرید نایلون شیرینگ می توانید به مراکز فروش لفاف های بسته بندی مراجعه نمائید. ضمن آنکه امکان خرید مستقیم از طریق مراکز تولید پلاستیک برای عموم افراد فراهم می باشد. پایۀ مواد تشکیل دهندۀ پلاستیک شیرینگ، مواد پلی اتیلن می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته توانسته اند قابلیت تغییر شکل را برای این نوع پلاستیک بوجود آورند. مجموعه دریا پلاستیک از تولید کنندگان بزرگ در زمینۀ پلاستیک به شمار می روند که توانسته اند با استفاده از مواد اولیۀ مرغوب، محصولاتی با کیفیت تولید و عرضۀ بازار نمایند.

خرید نایلون شیرینگ و نکات فنی تولید آنها

ویژگی شاخص نایلون شیرینگ عبارتند از شکل پذیری و مقاومت بالای آن در برابر پارگی اشاره نمود. در حال حاضر در فرآیند بسته بندی اکثر محصولات غذایی، دارویی، قطعات صنعتی، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره در سطح بازار می توان مشاهده نمود. مهمترین مزیتی که این نوع پلاستیک دارد، امکان تولید آن با ضخامت های مختلف برای تولید کنندگان فراهم می باشد. بدین ترتیب اگر از آن دسته افرادی می باشید که به دنبال تأمین پلاستیک با قابلیت چاپ پذیر هستید، خرید نایلون شیرینگ را به شما پیشنهاد می دهیم

در زمان خرید پلاستیک شیرینگ بایستی به ابعاد عرض رول نایلون توجه داشته باشید. ضمن آنکه ضخامت آن نیز بر روی مقاومت نایلون تأثیرگذار خواهد بود و متناسب با نوع مصارفی که دارید، بایستی بتوانید بهترین نوع نایلون شیرینگ را تشخیص داده و سپس با قیمت ارزان تر از بازار، از طریق مراکز تولید کننده خرید خود را انجام دهید. در صورت کسب اطلاعات جامع در خصوص قیمت  خرید نایلون حبابدار و نایلون شیرینگ می توانید با مرکز فروش دریا پلاستیک تماس بگیرید.

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 113
نمایش همه
علاقه مندی ها ()