طرح توجیهی عنوان این مقاله را به خود اختصاص داده است. مقالات فراوانی در خصوص چگونگی نگارش طرح توجیهی تهیه نموده ایم و این مسئله باعث گردیده تا سطح آگاهی افراد را نسبت به مسائل تخصصی در کسب و کارهای مختلف ارتقاء دهیم. با این توصیفات، دانستن نکات مهم و کلیدی در نوشتار طرح توجیهی به افراد کمک می کند که بتوانند پیش از انجام پروژه های مختلف در ابعاد کوچک و بزرگ، به صورت کاملاً منطقی و آگاهانه، با صرف حداقل هزینه برای مشاوره و نگارش انواع طرح توجیهی ، بتوانند از آغاز یک سرمایه گذاری ناموفق جلوگیری نمایند. گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با در اختیار داشتن مهندسین مجرب و توانمند در حوزه های اقتصادی، حسابداری و غیره ، همواره آمادۀ ارائه بهترین سرویس به سرمایه گذاران گرامی در سراسر کشور می باشند.

مباحث اصلی تدوین طرح توجیهی

طرح توجیهی دارای محتوای گزارشی است که توسط یک تیم متخصص، به جوانب مختلف اجرای یک پروژه پرداخته می شود. در واقع معرفی نوع محصول و خدماتی که قصد ارائه آن را به بازار دارند، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته می شود. به عبارتی جوانبی که نیاز حال حاضر و آیندۀ بازار را در خصوص نوع سرمایه گذاری شما می سنجد از مباحث اصلی تهیۀ طرح توجیهی محسوب می گردد. بدون شک جمع آوری گزارشات طرح توجیهی بهترین راهکار برای رسیدن به موفقیت می باشد.

وضعیت مالی در اجرای سرمایه گذاری برای تولید یک کالا، گسترش آن و یا ارائه خدمات جدید از جمله مباحث اصلی است که بخش مهمی از نگارش طرح توجیهی را به خود اختصاص می دهد. موارد مذکور، تنها بخش اندکی از نکات طلایی در حوزۀ گردآوری طرح توجیهی مانند طرح توجیهی لبنیات به شمار می روند که یک عمل علمی و تخصصی است. به طور کلی بایستی توسط افراد ذی صلاح رعایت گردد و گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با در اختیار داشتن کانون مشاوران متخصص، قادر به ارائه طرح پیشنهادی، نگارش طرح توجیهی و مشاورۀ تخصصی می باشند.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 86
نمایش همه
علاقه مندی ها ()