شستشوی نمای ساختمان یکی از اقداماتی است که مالکان ساختمان های تجاری، اداری و یا مسکونی متقاضی آن هستند. با توجه به اینکه معماری نمای برخی از سازه های ساختمانی بسیار شیک و چشمگیر ساخته شده اند، تمیز نگه داشتن آنها برای سازندگان و مالکان بنا حائز اهمیت می باشد. بنابراین پس از اتمام کار ساخت و ساز جهت تمیز نمودن نما، به دنبال مراکز ساختمانی هستند که قابلیت ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان را داشته باشند.

ابزارآلات شستشوی نمای ساختمان

بدین ترتیب گروه کار در ارتفاع نماروز با گردآوری ابزارآلات تخصصی کار در ارتفاع و همچنین نیروی انسانی مجرب، به بهترین شکل ممکن قادر به ارائه کلیۀ خدمات تخصصی شستشوی نمای ساختمان به صورت تضمینی می باشند. به طور کلی نماشویی لازمۀ تداوم عمر ساختمان های نوساز و قدیمی می باشد. در واقع هنگام اجرای شستشوی نمای ساختمان، تکنسین قسمت های مختلف نما را بررسی نموده و سپس با شناسایی قسمت های معیوب بوجود آمده برای نمای ساختمان، با اقداماتی می توان چنین مکان هایی را ترمیم نمود.

امروزه گروه های ساختمانی متناسب با تخصصی که دارند، می توانند از خدمات شستشوی نمای ساختمان بهره مند گردند. به طور کلی زیرساخت های اساسی و بنیادی برای شستشوی نمای ساختمان با طناب بر روی اکثر بام ساختمان های نوساز تعبیه شده است و بدین ترتیب محل مناسبی را برای بستن طناب در نظر گرفته اند. بدین وسیله اجرای شستشوی نمای ساختمان به سهولت در مدت زمان کوتاه انجام می پذیرد. نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

همچنین امکان استفاده از پایه های موتور و گیره گاور نر آسانسور و همچنین ستون های ساختمان و یا پایه های سیستم هواکش موجود در پشت بام برای بستن طناب جهت شستشوی نمای ساختمان استفاده نمائید. هزینه شستشوی نمای ساختمان بر پایۀ عوامل متعددی تعیین می گردد که مساحت نما، حجم کثیفی و جرم و نوع مصالح نما از جملۀ این موارد به شمار می روند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 70
نمایش همه
علاقه مندی ها ()