پیچ و رولپلاک سنگ نما با استفاده از ابزارآلات مخصوص کار در ارتفاع قابل اجرا می باشد. بدین ترتیب اگر به دنبال ترمیم نمودن نمای ساختمان های قدیمی می باشید، بایستی پیش از هر اقدامی، یک متخصص آن را بررسی نماید. سپس متناسب با موقعیت و شرایط پیش رو، بهترین سایز و نوع پیچ و رولپلاک را جهت محکم نمودن مصالح موجود در نمای ساختمان به کار گیرند. اجرای اصولی پیچ و رولپلاک سنگ نما توسط افراد متخصص صورت می پذیرد.

گروه کار در ارتفاع نماروز دارای سابقۀ متعددی در این حوزه می باشد و قادر به نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب و داربست می باشند.

انجام پیچ و رولپلاک سنگ نما با وسایل مخصوص

عواملی که باعث ایجاد لغزش و ریزش سنگ نمای ساختمان می شود، می توان به پیامدهای زمین لرزه، ضعف در اجرای اسکوپ سنگ، اجرای نامناسب بندکشی نما و به طبع آن نفوذ آب به داخل بافت پشت سنگ نما اشاره نمود. بدین ترتیب مالک ساختمان بایستی هر چه سریع تر اقداماتی را در این خصوص انجام دهد و به نوعی از ریزش و سقوط مصالح نمای ساختمان جلوگیری نمایند. در این صورت درخواست انجام پیچ و رولپلاک سنگ نما می تواند بهترین گزینۀ پیشنهادی به شما باشد.  خدمات نقاشی نما و سایر خدمات کار در ارتفاع توسط این مجموعه ارائه می شود. 

نکتۀ مهم دیگر که در خصوص انجام پیچ و رولپلاک سنگ نما ساختمان وجود دارد، انتخاب وسایل کار استاندارد و مناسب می باشد. به طور کلی از پیچ و رولپلاک فولادی ضد زنگ و آبکاری شده استفاده می شود که مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی بارانی و برفی داشته باشند. ارتفاع پیچ به کار رفته در نمای ساختمان به قطر سنگ نمای ساختمان بستگی دارد. بدین ترتیب هزینۀ پیچ و رولپلاک سنگ نما برای سازه های مختلف، متفاوت تعیین می گردد. بدین ترتیب اگر خواستار دریافت چنین خدماتی برای نمای ساختمان خود می باشید، در ابتدا گروه ساختمانی نماروز، کارشناس متخصص به محل اعزام می نمایند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 76
نمایش همه
علاقه مندی ها ()