همانطور که از عنوان کفش کار مشخص است، جهت استفاده حین فعالیت های فیزیکی مورد استفاده قرار گرفته می شود. قطعاً از این موضوع مهم مطلع هستید که خطرات متفاوتی ممکن است سلامت پاهای شما را به مخاطره بی اندازد. بدین ترتیب در زمان خرید کفش کار ، بایستی تمام جوانب را در نظر بگیرید. جنس متریال به کار رفته در ساخت کفش های ایمنی در انتخاب این نوع کالا حائز اهمیت می باشد. فروشگاه رادین ایمن با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و کارفرمایان در مشاغل مختلف اقدام به تأمین و فروش کفش کار در مدل های مختلف نموده اند.

مزایای خرید کفش کار استاندارد

از آنجایی که کف پا محل عبور تمامی رگ های عصبی بدن به شمار می رود، بایستی هنگام خرید کفش کار ، نکات مهمی منجمله رعایت ارگونومی پا حائز اهمیت می باشد. عدم رعایت نکات مهم این چنینی می تواند صدمات جدی و مزمن به ستون فقرات، چشم درد و یا سردردهای مزمن بوجود آورد. ضمن آنکه امکان ورود صدمات فیزیکی بر روی قسمت های مختلف پا نیز ممکن است اتفاق بیافتد.

در همین راستا شاهد فروش کفش کار فروش دستکش کار در طرح و متریال متفاوت هستیم. کفش کار پلاستیکی، کفش کار کفه فلزی، کفش کار با کف پایی مخصوص، کفش کار با پنجه فولادی، کفش کار با جنس بوتیل و کفش کار با پلاستیک سخت از جمله طبقه بندی های اصلی در طراحی و تولید کفش کار به شمار می روند. در نتیجه با توجه به نوع صدمات و خطراتی که احتمال وقوع آنها وجود دارد، به سهولت می توانید مناسب ترین کفش کار را انتخاب و خریداری نمائید.

بدون شک کارفرمایان متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، می توانند مناسب ترین کفش کار ارزان و با کیفیت را انتخاب و خریداری نمایند. هم اکنون از میان تنوع بالای کفش ایمنی با برندهای معتبر، شرایط مناسبی برای خرید آنلاین کفش کار استاندارد برای شما فراهم می باشد که می توانید نگاهی به محصولات موجود در سایت فروشگاه رادین ایمن داشته باشید.

فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال پلاک 443

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 97
نمایش همه
علاقه مندی ها ()