پوستر دیواری یکی از رایج ترین محصولات دیوارپوش به شمار می رود که متناسب با نوع کاربری که ساختمان های مختلف دارند، می توانید دیوارپوش در طرح های متنوع نصب نمائید. نکات متعددی در خصوص خرید پوستر دیواری و نصب پوستر دیواری وجود دارید، که افراد مختلف می توانند هنگام تهیۀ چنین محصولاتی در نظر بگیرند. با توجه به اینکه امکان تبدیل تصاویر به پوستر دیواری وجود دارد، بدین ترتیب امکان خرید پوستر دیواری با تصاویر شخصی برای عموم علاقه مندان فراهم می باشد. فروشگاه دیوار دکور به عنوان یکی از عرضه کنندگان تجهیزات کوراسیون داخلی و محصولات دیوارپوش، انواع پوستر دیواری لوکس و مجلل را در طرح های شیک در دسترس انتخاب مشتریان قرار می دهند.

خرید پوستر دیواری در طرح های آماده و سفارشی

اگر در پی تغییرات زیبایی در فضای دکوراسیون منزل و یا محیط کار خود هستید، قطعاً با نصب پوستر دیواری انتزاعی، مدرن، تصاویر مناظر طبیعی، هنر پتینه، نقاشی مدرن و کلاسی، طرح گل، تصاویر مشاغل و ... می توانید نیاز خود را مرتفع سازید. بدون شک چندین سال است که شاهد گسترش فروش پوستر دیواری سه بعدی در طرح های متنوع و شیک می باشیم.

بدین ترتیب می توانید جلوه ای متفاوت در فضای دکوراسیون داخلی بوجود آورید. بدون شک نصب پوستر دیواری در ابعاد متفاوت، به شما کمک می کند که بتوانید با صرف حداقل هزینه بتوانید زیبایی خاصی در فضای دکوراسیون بوجود آورید.

از ویژگی های شاخص پوستر دیواری می توان به تنوع ابعاد، طرح، کیفیت بالا، قابلیت شستشو و دوام بالای آنها اشاره نمود. در نتیجه به سهولت می توانید برای تزئین اتاق کودکان خود از مزایای پوستر دیواری کودک با تصاویر شخصیت های کارتنی و انیمیشنی استفاده نمائید. امروزه به سهولت می توانید متناسب با مصارفی که از محیط های مختلف می شود، اقدام به نصب پوستر دیواری با تصاویر متنوع نمائید. بدون شک قیمت خرید پوستر دیواری پتینه و... بر مبنای جنس، ابعاد و کیفیت چاپ آن تعیین می گردد. بدین ترتیب از طریق فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، به سهولت می توانید پوستر دیواری ارزان و با کیفیت خریداری نمائید.

  فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:  info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 89
نمایش همه
علاقه مندی ها ()