نایلون استرچ از دیگر انواع پلاستیک موجود در بازار به شمار می رود که می توانید به صورت رول تهیه نمائید. وجه تمایز پلاستیک استرچ با نایلون های رایج، قابلیت چسبندگی و کشسانی بالای آن می باشد و به همین دلیل کاربرد گستردۀ نایلون استرچ را در امور بسته بندی محصولات نساجی و همچنین لوازم و تجهیزات چوبی منجمله مبلمان و لوازم دکوری مشاهده نمود.

عمدتاً در لیست تولیدات نایلون های صنعتی، می توانید شاهد تولید و فروش نایلون استرچ به صورت تک لایه و چند لایه باشید. دریا پلاستیک جزء یکی از مراکز بزرگ در عرصۀ تولید و فروش پلاستیک های صنعتی همچون نایلون عریض، نایلون استرچ، پلاستیک حبابدار و غیره فعالیت می کنند و همواره آمادۀ عرضۀ محصولات با کیفیت می باشند. البته بایستی هنگام خرید فیلم استرچ بایستی میزان ضخامت و ابعاد رول آن را در نظر بگیرید. چرا که عوامل تعیین قیمت نایلون استرچ به شمار می روند.

فاکتورهای تعیین قیمت نایلون استرچ

پلاستیک یکی از لوازم کاربردی است که صنایع مختلف جهت بسته بندی و جا به جایی ایمن محصولات تولید شده استفاده می نمایند. اگر در صدد برای خرید نایلون حبابدار و نایلون استرچ و یا فیلم استرچ هستید، با در نظر گرفتن تمام جوانب کار، در ابعاد و ضخامت مناسب این نوع پلاستیک را خریداری نمائید. از ویژگی بارز نایلون استرچ، می توان به سطح چسبندگی بالای آن، شفافیت، دوام و کیفیت بالای آن اشاره نمود.

بدین ترتیب متناسب با جنس اقلام، شرایط برای خرید نایلون استرچ پالت بند فراهم می باشد. بدین ترتیب جهت حفظ و نگهداری محصولات در برابر شرایط محیطی، آلودگی، گرد و غبار، رطوبت و ... می توان از مزایای آن بهره برد. هم اکنون جهت تأمین حجم قابل توجهی نایلون استرچ با قیمت ارزان تر از بازار، به طور مستقیم و بدون واسطه می توانید از طریق دریا پلاستیک تهیه نمائید.

 دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 84
نمایش همه
علاقه مندی ها ()