پوکه معدنی از نظر مواد معدنی تشکیل دهنده شامل مقداری دی اکسید سیلیکون، اکسید کلسیم، آلومینیوم، پتاسیم، سدیم، آهن و کریستال های معدنی (فولدسیات، اوگیت، هورنبلند و زیرکون) اشاره نمود. پوکه های معدنی، از نظر شیمیایی دارای خواص خنثی هستند و به نوعی فاقد خواص مغناطیسی بوده و دارای قابلیت حلالیت نمی باشند.

خرید پوکه معدنی در دسته بندی متفاوت انجام می پذیرد که از نظر سایز، حجم و چگالی نسبت به یکدیگر متفاوت هستند. پوکه معدنی رضایی از جمله مراکزی است که به عنوان تأمین کنندۀ پوکه های معدنی قروه در تهران فعالیت خود را آغاز نموده اند و همواره در تلاش برای عرضۀ محصولات با کیفیت به دست مشتریان می باشند.

ساختار اولیه پوکه معدنی

به طور کلی استقبال از فروش پوکه معدنی ، می توان به خواص آن اشاره نمود. از ویژگی های ظاهری پوکه معدنی می توان به داشتن رنگ روشن و غنی از مواد سیلیس سفید اشاره نمود. البته امکان تهیۀ پوکه معدنی که دارای محتویات سیلیس متوسط با رنگ زرد و یا قهوه ای هستند نیز فراهم می باشد. لازم به ذکر است که حفره های موجود در پوکه های معدنی متناسب با محلی که استخراج شده اند، متفاوت است. از این رو شاهد استخراج و عرضۀ پوکه معدنی با کیفیت متفاوت هستیم.

فروش پوکه معدنی در ابعاد و وزن متفاوت صورت می پذیرد. در نتیجه هنگام استفاده از پوکه معدنی در اجرای برخی از پروژه ها، میزان چگالی آنها در هر متر مرکعب حائز اهمیت می باشد. از خواص بارز و مهم پوکه معدنی می توان به دمای ذوب بالای آنها، قابلیت تراکم پذیری، مقاومت حرارتی، استحکام بالا در برابر فشار بالا، وزن سبک و متغیر و ... اشاره نمود. با این تفاسیر قیمت خرید پوکه معدنی در تهران را می توانید از طریق دفتر فروش پوکه معدنی رضایی استعلام نموده و پس از بررسی تمام جوانب، اقدام به سفارش آن نمائید.

  پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 98
نمایش همه
علاقه مندی ها ()